Translate

ponedjeljak, 26. rujna 2005.

Oslikani predmeti - OSTALO

Pin It






















 































































































 








 



 





 





 



 




 








 








 






 








 



























 



 
















 













 





 




 




 










 






 


 





















 





 










 






 



 









 






 




















 












 


















8 komentari:

Sandra Z kaže...

Ne, ovo je previše :)) Ostavilo me bez teksta. A pogotovo svijeće. Lijep pozdrav majstorici.

Sanja kaže...

I mene je sve ovo ostavilo i bez teksta i bez daha...očarana sam...sve je prekrasno!

danijela2202 kaže...

Uuu jako lijepo !!!Da li je to rađeno tehnikom one stroke painting!!

Manualidades Bellaflor kaže...

Asi es nos ha dejado a todas sin palabras, son maravillosos y la velas me gustan mucho soy una apasionada de las velas y me encantaron, toda una artista Tatjana.

Anonimno kaže...

Stvarno sam se nauživala gledajući tvoje radove...odmorila sam oči malo. Predivno slikaš i za moj pojam si prava umjetnica, zato jer su ti sve boje jako lijepo usklađene i sve ima neku priču....Samo tako nastavi!!! Puusa :)))

Anonimno kaže...

cao
kako mogu da te kontaktiram,citas li mail,interesuje me mnogo nesto sto sam vidjela,kod tebe na slikama neznam jeli tvoje dali bi prodala,jedna prelepa strinska decijakolica
ljubim majda

Tatjana kaže...

Pozdrav,
možete me kontaktirati preko maila artdrops2@gmail.com

Katarina Bulut Čolaković kaže...

Ovo je zaista predivno ! I sama oslikavam ponekad predmete (kamenčiće, kuhače, staklenke), ali ovo tvoje je prava umjetnost, prekrasno!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...