Translate

petak, 9. rujna 2011.

I BELIEVE

Pin It

I Believe in Miracles. I Believe in Angels. I Believe my Self. I Believe my heart. I Believe that happy girls are the prettiest girls. I Believe in fairies. I Believe in better world for my child. I Believe I can fly. I Believe That Dreams Can Come True.



Jedne večeri mi se upalila žarulja. Više njih. Doslovno. Iako je ideju u mislima bilo neusporedivo lakše oblikovati, u stvarnosti sam se, moram priznati, pošteno namučila. Košara i sistem za pričvršćivanje zadali su mi toliko muke da sam gotovo odustala, ali...I BELIEVE DREAMS CAN COME TRUE!










Linking up to  :




 
 

UndertheTableandDreaming

54 komentari:

Sandra Z kaže...

".........................................................."
ovo gore je moje oduševljenje koje ne mogu izreči riječima ... zato praznina ... totalno si me oborila s nogu, sva sreća da sjedim :))
Fenomenalno, originalno ... i opet, nemam riječi. Aaaaaaaaaaaaaa, Arty, ovo je nešto najljepše što sam vidjela :))
Idem i ja malo sanjati i ukrcavam se u ovaj plavi točkasti balončić :)) Mah-mah

Anonimno kaže...

odlična ideja, najbolja dosad, ako smijem tako reći. :)

eda kaže...

A ja vjerujem da si ti zbilja neka čarobnica!!
Kako bih rado zaplovila nebom u ovim čarobnim balonima... zbilja si nevjerojatna, ideja je toliko originalna, a izvedba... nemam riječi majstorice, bravo!!

Nike kaže...

Nevjerojatna si! Kakava ideja i kako dobro je to sve izrađeno! Favorit? Ne mogu se odlučiti: točkice ili srčeka...

bensedin art kaže...

Fenomenalno!

Pat kaže...

This is a lovely idea, my dear friend - but we don't use bulbs like these much in Malaysia anymore. How sad that I threw all the old ones away, though. This would've made an interesting mobile, especially for a child!

Where do you get your ideas? Do you have a secret cupboard-of-great-ideas inside your head?! :)

MartaV kaže...

predobra ideja....baloni izgledaju prekrasno!!! ja jedino imam fobiju od razbijanja žarulja koje ovako slobodno vise :))))

Tincha kaže...

E to je trebalo napraviti. Svaka ti čast, rezultat je i više nego fenomenalan.

Lastavitza kaže...

Nemam riječi, Tatjana, svaki put nadmašiš samu sebe! kad vidim da si napisala novi post, uvijek se pitam - a šta li nam je za danas spremila :)

Ovo je toliko slatko, pozitivno, veselo i baš me ispunjava energijom! Podsjeća me na moj najdraži crtani film - Up.

Anonimno kaže...

Hehehe, šta tebi sve neće pasti na pamet???:))
Luda si totalno, pozitivno, kreativno...!:)))

noblesse kaže...

super creative..

Olija kaže...

Ajme, kako genijalno! Od žaruljica se zbilja mogu napraviti svakakve slatke stvarčice.
Baš mi je fora ovo :D

Pozdrav!

Rosy kaže...

que bonito y original... que bien aprovechados los bombillos.... un besito

Marina kaže...

koja predivna idejaaaa... oduševljena sam... predivno... i divno su obojani baloni... supeer :-)))

Angie kaže...

I believe da si ti čudo-žena. Taman pomislim ne može bolje, ti napraviš nešto ovako.... A ako si se ti namučila ja neću ni probat samo ću uživati u tvom djelu....Kao stara strujašica padam na žarulje.... Lajkam do neba i balona!

Tatjana kaže...

@Sandra Z-he,he...i meni je plavi naj-naj
@e-sidora-a smiješ :)
@Pat-stop crying. I´m sure you are able to find a bottle shaped like balon!I don´t have secret cupboard,but little dwarfs army who don´t want to leave me alone.
@Kakav Nerde-pričvršćene su i sigurne 100% tako da je gotovo nikakva vjerojatnost da se polome.
@Biberlee-hvala ti ;)...i Juraj ga voli!
@Zondra Art-to se i ja pitam!
@Olija-pozdrav i tebi!
@Marina-hvala,a i s bojanjem je bilo muke,ali...više nije bitno :)
@Angie-slušaj stara strujašico,sada slobodno možeš raditi ovo bez muke,kad je sve osmišljeno.Muka je bila kako rješiti zamišljeno!

I tko mi je sada ostao "nepokriven"? Eda, Nika, Bensedin,Tincha,Noblesse i Rosy sve Vas toplo pozdravljam,doslovno!

Pipi kaže...

Divno, ovo je divno, ovo je fantasticno kako si ti probila staklo, pa zakacila. Bravo. U tome je tvoja vrlina, sto ti stvoris od neceg za bacit, nesto prelepo. Obozavam te. I ko ti da odustanes....nikad.... znam te pusko.... znam i po meni... eto meni bi bilo najteze da probijem staklo... al mozda bih razbila koju, dobila koji rez, a sta je to za mene stensku zenu..;) Pusa

Romana kaže...

OMG!!! Ovo je BEST ideja EVER!!!! Kako fenomenalno izgledaju ovi balončići od žarulje.. Predobro! Nemoj se ljutiti ako ti budem kraja ideje!

Izzy kaže...

Aaaaaaawwww... Predivno. Ti tako mamiš van djecu u nama da to nije normalno! :) Nastavi dalje...

Anonimno kaže...

opet sam bez riječi.... volila bi da imam sto ulaznih vrata!!!

Ankica Vucetić Cepulo kaže...

E, ovo je tvarno ideja za sjetiti se!!

Tina kaže...

eto,eda mi ukrade sto sam htjela reći! ja vjerujem da si ti najveća čarobnica koja postoji! i takvoj čarobnici se klanjam jer ovako nesto samo ti znas izmislit/napravit da bude čarobno.....

Ruffled Feathers kaže...

What a great idea!

Unknown kaže...

Fantastično!!!

Kristina Uvodić kaže...

Apsolutno genijalno i prekrasno! Yes, I believe!

Nasmijano nebo kaže...

ma daj dosta više... dobijam komplekse!!! svaki puta kada mislim - e sad je sve smislila i osmislila i nema više šta ona tu misliti - evo nje opet s nekakvim novim čudom i ljepotom i divotom i da ne povjeruješ svojim očima.
... moj je zeleni, to znaš? ukrcavam se!!!

Tatjana kaže...

@Pipi-ženo steno,nism ja ništa bušila,samo lijepila.
@Rea-ajde molim te...samo daj.
@Izzy-na zapovijed!
@Tina B.-ma što će ti vrata,samo bi klapkalo cijelo vrijeme.Zid nam treba,a toga barem imamo!
@Poezia s mora-da,to sam i ja mislila,pa onda još ovo,pa ono...uf...namučila sam se.
@Tina-puf!vPrije vještica!
@Ruffled Feathers-thanks!

Hvala Lyra,hvala Kike!

@Nasmijano nebo-no problemo čikita,kvatros balones per kvatros bruhas-ones!

Marija kaže...

waaaaaaaaaaaa, UP! UP! UP! A bi li li li bi li mogla napraviti nama ama ma dvoetažnu kućicu koju bi oblacima nosio buket žaruljičastih balonaaa !!! ??? !!! haaaaaa? A što staviti između njih kako se ne bi sudarali li li li, možda vatu ili spužvu ili oblake od filcaaa

Marija kaže...

I samo bi te nešto zamolila... nemoj ništa raditi sa starim živim živinim toplomjerima !!! Ako biram što mi se više svidjelo - kad sam upalila svjetlo i puknula je žarulja ili kad sam si tresla toplomjer za mjerit temperaturu i drmnula njime o stol, radije bi da se polomi tucet žarulja :P

Deni kaže...

Uauuuu!!!Que lindo!!!!És muito criativa Ttjana.Tenha um ótimo fim de semana,abraçosss.

Sanja kaže...

Ovo je skroz na skroz ludo i genijalno...iako si se namučila na kraju je sve ispalo kako treba... i kao što reče Sandra Z ni ja svoje oduševljenje ne mogu izraziti riječima zato se pridružujem svim komentarima prije mene jer u njima je izrečeno sve što i ja mislim! Bravo "naplavino stara" :))))

Nely kaže...

E ovo je potpuno genijalno,,mislim da ti imaš neke nadnaravne moći jer ovo je nešto bajkovito...onaj plavi na točkice je moj,ok?..pusa!

Sanja kaže...

oh da, zaboravih reći, ukrcavam se u onaj balončić sa srcima...a kud bi drugdje :)))

Tatjana kaže...

@Marija-o Marija,Marija,Marija...pa što ću ja s tobom?Je l ti to mene izazivaš???A zašto ne bi i stari živi živin toplomjer dirala?A žaruljobalon jednom napravim,tebi u inat,postat ću....sve!
@Deni-gracias amiga ;)
@Sanja-ja stara?Naplavina?Pišem srca...

@Nely-nemam,puf-puf!Pišem plavotočkasti!

Suzana kaže...

Super ideja, trebalo je to složiti tako.....nemam favorita svi baloni su divni i nadam se rasipavaju višak snova.

Lilly... kaže...

WOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!! Draga moja, ti si genijalka (ok, ovo znamo od prije), ali ovi su me baloni definitivno raspametili! Otkud crpiš ideje? Sigurno ti sjedi neki mali vragolan na ramenu i šapuće u uho... Hmmm... :D Ma naprosto sjajno!!! Oduševljena sam! Ljubiiiiiiiiim!!!

The mum of all trades kaže...

I love this! Such a great idea. I'd love if you'd share it at my blog hop this weekend.Hope you can join in!

Rena Christodoulou kaže...

I BELIEVE THAT YOU ARE VERY CLEVER!!!!!!!
I LIKE IT !!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown kaže...

What a great idea - already saved!!!

Thank you so much for sharing all your fantastic ideas!!!

Hugs
Tine

Anonimno kaže...

Nevjerojatno, gdje samo nalaziš te ideje. .fantazija je ovo ispalo. .hoću i ja jedan da odletim nekud daleko. .:). .

Sara kaže...

Ideja za 10 :D
predobro :D

Tatjana kaže...

@Suzana-naravno da rasipavaju!Pišem bilokoji...
@Lilly-nama vješticama nisu potrebni vragolani,već vilenjaci da nas uravnoteže!Jubin!
@The mum,Rena -thanks a lot!
@White life-I´m glad you like it!Hugs to you!
@Cleo-nema tajne,vještica sam koja čara :)),pišem jedan...
@Sara-hvala ti!

Unknown kaže...

These are gorgeous! Well done !

Mis pijadines kaže...

Estoy impresionada... esta muy bonito... un beso...

MICE TORBICE kaže...

Apsolutnoooooooooo si fenomenalnaaaaaaaa!!!
Molim balonček s micom i za mene,mjauuuuuuuuuu:::)

Tatjana kaže...

@Click,Marisa-Thanks,Gracias!
@Mico-Hvala,pišem jedan na micu!

Tadeja kaže...

Sad mi već stvarno ponestaje riječi! :)

Brandi kaže...

such a cute and original idea. i love it.

Unknown kaže...

I saw you at Under the Table and Dreaming, and just love your creative hot air balloons. This was a brilliant idea! Thanks for sharing it with all of us.

Hugs...Tracy :)

Pipi kaže...

Ma ti ovo nisi busila...hahahhaha, tek sam sada ukapirala. E Pipi Pipi toliko ti je lepo gledati Tatijanine radove da te sve zbuni, ali ako, ako.... Pozdravvv

Elle and Lou kaže...

I am now following _I hope you can pop over to Elle and Lou also. How do I view your blog in English?

www.elleandlou.blogspot.com

ÁgataRosa kaže...

I like it!!!. From Spain

Sandy Matos kaže...

Gostei muito desta ideia. Coloquei no meu blog. Parabéns e sucesso!!
http://sandyadorartes.blogspot.com.br/

Unknown kaže...

Ovo je jednostavno predivno! :)

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...