Translate

subota, 16. listopada 2010.

SPOOKY SCARY WITCHES

Pin It

Ovo je priča spontano nastala na stranicama facebook-a u periodu od 11. do  16. listopada.Svaka sličnost sa stvarnim događajima je slučajna i nenamjerna.Nije namijenjeno djeci mlađoj od 12 godina.Protagonisti ove priče su :


  
Željka Damjanić Pavlić kao Vještica 1


 Katarina Pešut Jazbinšek kao Vještica 2

 Sandra Zubčić kao Vještica 3

 Art Drops kao vještica 4



1.ČIN
Željka Damjanić Pavlić Hej vještice jesmo li lagano spremne?
Katarina Pešut-Jazbinšek Neeeeeeeeeee! Kako da budem spremna kad ni kabel ne mogu nać? Ajde, vještice pomagajte! Izčarobirajte nešto!

Sandra Zubčić Ha-ha, ima li mjesta za moju metlu?
Željka Damjanić Pavlić Ma naravno, što nas je više to je zabavnije (i uspješnije, hihihihi)
Ariana Moj Hoby Spremne...kakav kabel Katty???
Katarina Pešut-Jazbinšek Ari, pa kako si ti propustila da ja već 5 dana kukam za kabelom od fotića? A vještice slabo čarobiraju da ga nađu!
Željka Damjanić Pavlić Pa čekaj malo, kugla mi je zamrljana, ne vidim baš dobro u nju.
Katarina Pešut-Jazbinšek Izglancaj u kuglu dok se nisam pretvorila u zlu vješticu i sve pretvorila u žabe!
Željka Damjanić Pavlić Kak to misliš dok se nisi pretvorila u zlu vješticu? Kaj ti već nisi zla vještica?
Katarina Pešut-Jazbinšek Ja zla vještica? Pa ja sam najdobrija vještica na svijetu!

2. ČIN
Art Drops Da spremna...konačno ne moram glumiti! Hi,hi,hi,hi...badabum!
Željka Damjanić Pavlić Kre-kre, kre-kre...aha, a zakaj sam ja sva zelena i kerekećem?Ili me to možda Art drops začarobirala sa svojim bada bum?
Katarina Pešut-Jazbinšek Pa naravno da je Art! pa ne znam kako si samo mogla pomisliti da sam ja ta među svim tim silnim vješticama!
Željka Damjanić Pavlić Hm... misliš da se malo zanijela ili je samo vježbala na meni?
Katarina Pešut-Jazbinšek Možda je samo greška u koracima... sigurno je umjesto repa kućnog miša upotrijebila rep poljskog...
Željka Damjanić Pavlić I šta da ja sad radim?
Katarina Pešut-Jazbinšek Pa pretvori poštara u princa i nek te poljubi!
Željka Damjanić Pavlić A ja nek krekećem dok ne dođe poštar??? Ajooooj!
A jel mogu dimnjačara? Motaju mi se po kvartu ovih dana
Katarina Pešut-Jazbinšek Probaj, samo pazi da ne bude opet greška u koracima pa da se pretvoriš u žirafu...
Željka Damjanić Pavlić Ajoj, ni vještica danas nije više sam tak biti...
Art Drops Ovoj družbi došao je kraj jer čarima mojim nitko se ne ruga.Nek se čuje,nek se zna,kletva je bačena,a razvrgnut je može samo crni prah princa koji poštu raznosi jašući bijelog kućnog miša s uzdama od repa pojskog miša.Bada bum!H,hi,hi.hi!

3. ČIN
Željka Damjanić Pavlić Gulp! Gotova sam! Nema mi spasa.
Katarina Pešut-Jazbinšek Ajme, ovo je profi vještica s opasnim činima!
Željka Damjanić Pavlić Katty, pomagaj... kre-kre ti si si dobra s princom koji poštu raznosi, vidi kaj mi možeš srediti prek veze.Hej, Arty nekaj mi nije jasno, jel princ nosi crni prah ili se crni prah mora napraviti od princa???
Art Drops Što je djeve bajne?Tresu Vam se gaće sada?Račun bez krčmara bi ste radile?
Art Drops Princ mora nabaviti crni prah dimnjačera netom ostrugana s najvišeg dimnjaka očišćenog u ponoć!Ha,ha,ha!Što prije,to će kletva kraća biti!

Katarina Pešut-Jazbinšek Ček, a šta je s poštarskim princom kojeg treba tikvom strusiti sa žutog motorića točno 12 koraka od ulaza i 15 koraka od šarenog bršljana dok u drugoj ruci držiš čašu s napitkom od mišjeg repa, šišmiševih nogica, sušenih žaba i dlake vuka?
Željka Damjanić Pavlić Da Arty, valjda Katty zna !!! Šta je s tim šta je ona sada rekla???
Art Drops Ajme,pa to je poznata mi kletva sestre starije.Vama pomoći nema.Brzo u ponoć na izvor vruteni napiti se vode studene,a vratiti vas mora onaj za kojeg ne znate.I kad mislite da je kraj tek tada na kušnji ste velikoj.Otvorite oči dobro i nikako ama baš nikako ne vjerujte ženi koja laže.Aaaaaaaa.Aaaaaaaaaa!

Željka Damjanić Pavlić Ček, vas dvije ste sestre??? Ovo postaje sve gore i gore. zauvijek ću ostati zelena
Sandra Zubčić Ha-ha, ovo je najluđa instant bajka koju sam pročitala. Ili je možda stvarnost?
Art Drops Badabum-badabim!U igri ste sada tri!Željka,Katarina,Sandra u vrtlog jeze bacam vas sad!Miševi bijeli i ostala gamadi,vjest glavnom nosite.Tri posvaduše-naklapače mu donosim!Hiiii,hiiiii,hi,hi!Puf!
Željka Damjanić Pavlić Sandra, daj upotrijebi svoje čini koje vadiš samo u posebnim uvjetima. mislim da su baš sad ti uvjeti. Zakotrljaj malo one svoje kuglice a ti Katty, vadi iglice... curke, šta se čeka???
Katarina Pešut-Jazbinšek Slojevi papira složeni red po red, neka tvoje čini upotpune naš odred! Dodaj crni zub i zmajevu dlaku da unište zauvijek kletvu jaku! Čarobni napitak neka se pravi i zla kletva nikad se ne javi! Iiiiiihihihiihiiiiiiiiiiii!

Art Drops Knjigu štampat možete u nedogled tako.Slova ne vrijede ako složne niste.Čarobni napitak pomoći vam neće,jer onaj tko razumije se i zna,snagom njegovom se ne razmeće.Zato nevolja vaša,a moja radost sve veća je i veća što više bojite se nesreća!Ha,ha,ha,puf!
Sandra Zubčić Mijesim, valjam, pečem, rašpam i čini nove, strašne bacam. Paukova mreža i nokat stare vještice ruku, nek sve hude kletve u bezdan odvuku. Kad vura stara nad kaminom črnim ponoć oglasi, pogibelj nam na put više neće stati.

Art Drops Ha?Drznica jedna ostala je sama i činima se razmetati stala!Nokat nek izraste!Puf!Pauk saveznik nek postane!U mreži svojoj čvrstoj kad ponoć se oglasi pauk će vas mojoj močvari dostaviti,a tada ste na mojoj milosti,hahaha,nemilosti,hihihih.Puf!
Katarina Pešut-Jazbinšek Črna dušo, kleta, mani se vještičjeg svijeta!U šumi nek drvo se stvori i čarobni prolaz otvori! Mačka nek uhvati miša, iz oblaka nek padne kiša! Nek tikva osvjetli noć i metla nek oživi u ponoć! Munja nek kroz nebo bljesne, divu nek cipele budu tjesne, neka lupa nogama pod i neka protrese sav nevjerni rod!Iiiiiiiiiiiihihihihiiii!

4.ČIN
Željka Damjanić Pavlić Dosta je bilo čarolija dječjih i kombinacija mliječnih, vrijeme je za prasak!Izvlačim čaroliju jaku, što prateta mi dade u miraz, prateta bješe poglavarica slavna, vještica nad vješticama glavna.Noćas u 5 padat će snijeg, Katty i Sandra držat će stijeg, zeleni zmaj u obliku žabe, u cipelama stare babe rascijepit će svijet, sve mliječne čarolije vještice što Arty se zove, propast će u rupe ove. Kad bezdan se zatvori, prekrit će ga cvijeće koje će Arty, sada cvijetna vila, svojim kistićem stvorit.
Katarina Pešut-Jazbinšek Otkrivene su tajne, čarolije li bajne! Duša će bit čista kao kristal što se blista. Nek zapisana u kamenu bude za sve buduće lude!
Art Drops Haa,haa,haa!Strijele,gromovi i munje,snagu množite i u redove se zbijajte.Djeve se bune!Meni bi one,svjetskoj moćnici i gospodarici,moć zatomiti htjele.Čime?Pahuljicama mekim i zastavicama zmajolikožabolikim.Sad na žulj stadoste ljuti moj i gnjev iz mene probija.Tko se do sada zaštito nije,nebo nek mu se smiluje.U meni se valja strašna jal,a naklapanjima ovim došao je kraj.Zatrpao vas snijeg ledeni dok livadu cvijtnu ne potopi zmaj u mlijeku!Puf!

Željka Damjanić Pavlić Samo se ti smij Arty, i prijeti, i viči puf! Puf! Koliko god hoćeš al postat ćeš cvijetna vila i prije nego to sama shvatiš, i crtkat ćeš nam cvijetiće po livadi, a za žuljeve imam lijek - eto ti one cipele od babe i za kaznu morat ćeš nas sve naučiti tu tvoju čaroliju zvanu van strouk.
Katarina Pešut-Jazbinšek U potezu jednom po nosiću bijednom crtat ćemo cvijeće i srčeka sreće i vesele pjesmice ozarit će lice svakoj opakici i besramnoj zlici!
Art Drops Grepsti nosić samo, to ne vrijedi.Gulit kožu i krv prolit po hudoj gori moglo bi moju opaku narava primirit.Od svake tražim tri žrtvene pjesme ukoliko ne želite da vas gadna sudba u moje dvore ne donese.
Sandra Zubčić Arty, arty, onestroke umijeće za nas djeve od velike je sreće. Za umjetnost božansku ti tražiš pjesmu žrtvenu? Ha-ha-ha, abrakadabra i u vodu skoči žaba. Kistove od guščjih pera našilji i zamijesi boje dugine, jer tri djeve što stihove brže od munje slagati su stale u zoru po svoj darak pohrlit će.
Art Drops Prva je pjesma otpjevana.Da bi Sandra slobodna bila još pjesama skladat treba.Kao što rekoh,od zla spasit te može još pjesama dva!A one lijenčine dvije,nad njima se zla sudba vije jer ponoć se bliži,a iskup se njihov ne vidi.Hiii,hiii!Puf!
Sandra Zubčić Što moje to uši čule su sada? Što pjesma jedna nedovoljna je? O sudbo kleta, o tugo beznađa, što smisliti mogu u ovaj kasni sat? Prijateljice moje ta gdje ste? Željka, Katty, brzo, brzo, hitro, hitro, vilinske svoje konjice upregnite i na krilima čarolije pohrlite da spas svoj nađemo do ponoći ove. A pjesme moje nek bude ove: Deset mačjih dlaka sivih i mišji brk, za zvrkom trči zvrk. To nova čarolija je, opasna i tajna a tko tajnu kreativnog svijeta svojom zvati ne zna, zazvrkat će se u zvrk dovijeka!
Sandra Zubčić I posljednja pjesma moja nek put naš do zore nove obeća: Što tajno je u srcu cvijeta s najviše planine pored mora jantarnog? To ključ je bakreni, to ključ je vatreni što vrata vrtloga otvoriti može. Nek uzme ga ko prvi usudi se taknut, ko usudi se maknut. Al jao onom tko čista srca nije, čiribum, čiribam, u jantarnom vrtlogu zauvijek nestat će!

Željka Damjanić Pavlić juha se kuha, viri mi iz uha, jedna plava muha, malo mače skače, upišalo gaće, zlatna riba pjeva, babi sad se zijeva, tko me sada čuje, samo nek ne pljuje, Arty slika cvijeće, gljive i drveće
Art Drops Zavrti se zvrče i Sandru nek iz kletve izvuče.U nebo visoko nek je vine dok se borova grana od kreposti ne savine.Oj vjetrovi jaki i oblaci tmurni,ključ užareni njoj oko vrata ponovo nek stave ako joj nemirno se srce zaželi slave!
Art Drops Muha nek se s juhom kuha i ribu nek nauče pjevati da kuša.Dodati malo treba čaporaka i njuškica svinjskih da se baba i mače najedu dobre kaše,a sve u znamen vještice naše, da se Željki operu popišane gaće i oslobode je strašne nedaće.Pljujem u kotao vrući,Željka ti se iz kletve izvuci!
Art Drops Još Katarininu pjesmu čekam da na blog objavim našu sreću!


Sandra Zubčić Katty, katty, sestrice, vještice ta gdje si? Ta što si? Javi se !!!!! U trubu srebrnu zatrubi ak nevolja te kakva priječi
Katarina Pešut-Jazbinšek Odsutna sam bila, no pjesmicu sam snila...čudesne riječi , čarobne, za skidat' uroke kobne...kap otrova zmije, dlaka lukave lije, kandža sokola što vreba za napitak nam treba... i črno pero vrane što grakće sa grane, očnjak bijelog vuka, svežanj mladog luka, tri jaja prepelice , mišjeg praha dvije žlice, buket koprive mlade i šaka bijele čokolade. U mlijeku sve skuhati i kroz oblak dima puhati. dok ključa na peći, reci čarobne riječi: vjetar, kiša i tuča nek ovaj napitak zaključa! Snijeg, rosa i led nek otvori naš pogled,iza svima poznatog svijeta naša misao nek šeta. Sve vještice nek složne budu da svjedočimo novom čudu! ovu čaroliju izvedi u ponoć da dobije najjaču moć. Neka svaka vještica ovo čuje i čaroliju našu zauvijek poštuje!
Art Drops Katarina mlada,vještica iz obližnjeg nam kamengrada,javlja se u zadnji čas da sve redom spasi nas.Oj ptice vrane i zmije ljute u savez ostalu zvijerad sakupite da se ova moć jača i izbavi nas iz zlorukih i okrutnih nedaća.Nebo tmurno nek se otvori i svu nevolju pokori,a vjetrovi surovi u vječitu tamu zlo neka u nemoćne utvare pretvori.Sunce nek izađe, a nama put nek ukaže i to put gdje nema uholaže već samo tropske plaže na kojima se prijateljstva vječita snaže.

5.ČIN
Družba cijela pomirila se znaj,a priči ovoj došao je kraj...




14 komentari:

Tanema kaže...

iiiiihihihi! od vještica ovih, ne vidjeh luđe! začarale su sve metle tuđe! Željka oko kotla okupila vještice da rasčiste sve razmirice.Sandra kuglu uglanacala i oko vatre tancala.u jednom je potezu naša Arty, napravila turbo party! iiihiiiihihiiiii

Lilly... kaže...

Hahahaha, nisam imala pojma da je Sandra vještica!! :))

Sandra Z kaže...

Arty, vještice, prijateljice moja. Osjećam snagu združenog zdruga. Na metli novoj, obojanih šibi, put tropske plaže na susret s vještičjim društvom hrlim :))

Izzy kaže...

Jao, kako je ovo dobroooo!!! Najprije sam si skuhala kavu pa sam onda krenula na čitanje! Vještice moje, fenomenalne ste!!! Kreativnost u svim oblicima... :)

Anonimno kaže...

Cure predobre ste. .bravo. .pozdrav. .

Unknown kaže...

a jeste blesave, odlično, odlično :)

Ariana Moj Hobi kaže...

Art drops...ovo je predobro...savršeno,ludo!Ma baš sam guštala i čitala...Odlično!

Ariana Moj Hobi kaže...

Hm,da pokušam i ja...
Moj štapić je mali,no rado se pali i čarobira krasne stvari...ali ovdje će sada samo da zahvali!
Nekako mi došlo...ha,ha!Čarolija svih vještica obuzela i mene!

Sandra Z kaže...

Tako i treba! Jer sve vinule smo se do neba i vještičju čaroliju prosipati stale da zdrug naš poveća se za vještice velike i male. p.s. ovo čaranje me skroz obuzelo ... što li je to Arty bacila na nas da stati ne možemo?

Lenka kaže...

Sad mi je jasno kako postižete sve čarobne efekte na svojim radovima!!! Varate pomoću metle, krilca slepog miša..., ccccccccccc....
Slatko sam se nasmejala :)))

Nasmijano nebo kaže...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... PA VI CURE NISTE NORMALNE... nema me dva dana na mreži i gle što se sve izdogađalo. pa mi smo knjigu napisale, aahahahaha...

suzi kaže...

Eh da, napokon otkriše mnogi svoja lica prava,sad znam Arty zbog čega ti na nosu bradavica dlakava spava, hiihihihihi :*****

MICE TORBICE kaže...

GENIJALNE STE..A SADA ZNAM ZAŠTO SU ME IZBACILI IZ VJEŠTIČJEG KLUBA-NEMAM POJMA O PJESMICAMA!!!!

Prirodna kaže...

primate još 5. vješticu ili možda jednu vilu?? rado bih vam se pridružila :) :)

pusa

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...