Translate

petak, 28. siječnja 2011.

Draga Tatjana,

Pin It
Kada me Tatjana prije nekoliko dana zamolila da joj promijenim pozadinu bloga i vratim je na "staro", nije ni slutila što joj se sprema. Iako imam i njezinu (a i mnoge druge) lozinke i pasworde za ulazak na blog, nikada mi ne bi palo napamet taku informaciju na bilo koji način zloupotrijebiti no..... večeras zaista nisam mogla odoljeti i ne napraviti ovu malu psinu. Dakle, promijenila ja našoj Tajči pozadinu i odlučila se napisati i par riječi......Imate li i vi osjećaj da ne znate što biste prije: gledali njezine radove ili čitali njezine postove? Mislim da je ova Puljanka najsmješnija blogerica među nama (uz dužno poštovanje prema svima ostalima) ali mene njezini literarni uradci tjeraju na salve smijeha isto kao i što me njezini prekrasni radovi bacaju u "očaj" jer nema šanse da ja tako savršeno odradim One stroke listiće kao ova majstorica :) I upravo stoga joj dodjeljujem ovaj mali znak pažnje!

Nadam se da mi ni autorica bloga a niti njezini čitatelji neće zamjeriti na ovakvom "hakiranju" bloga :)
Voli vas Vaša Tea a.k.a Hobbychic!

P.S. Sorry draga :)

18 komentari:

Tatjana kaže...

I dok sam ja ofatila Teu na FB i u blaženom neznanju tapkala nogom kad će već jednom "to" napraviti...

Za Tea Jurković
20:38
bokić,je s l mi napravila ono?

Za Art Drops
Večeras gren
20:38

Za Tea Jurković
mogu l biti na blogu.ili moram vanka?
20:38

Za Art Drops
vanka pojdi
20:38

Za Tea Jurković
zajno.z ovih stopa.

Tea nije na mreži20:48

Tea je na mreži.21:01

Za Art Drops
moreš natrag i nemoj me upucati :)))))
21:01

Za Tea Jurković
a zašto ne bih?
21:03

Za Art Drops
zakaj me ne bi upucala? pa ono..... nemoj jer ti još mogu zatrebati :))))
21:04

Za Tea Jurković
aaaaa!onda neću!daj mi reci je s l skužila "svoj spremnik"
21:04


Za Art Drops
tek sad koza jedna pa di ja gledam???????
nego, jesi ti skužila svoj novi post?
21:06

Za Tea Jurković
nisam još bila,majku ti,moram sad skočit.nemoj nestati!
21:07

Za Art Drops
hihihihih:)
21:08

Za Tea Jurković
o majku ti tvoju.čekaj sutra,buš dobila novi spremnik,ludlica-šašavica.nasadila si me,nema što!
21:09

Za Art Drops
e tebe nasaditi je fakat majstorija priznaj!
nemoj ga obrisati pliz
21:10

Za Tea Jurković
neću.neću.sutra je novi,tj. nofi dan.
21:11

Za Art Drops
hi hi hi hi hi
21:12

Za Tea Jurković
hi,hi,hi,hi
21:12

eda kaže...

Hahaha, čitam i čitam i ne mogu vjerovati, Tea ti si GENIJALNA!! Ej, Tatjana, što ti kažeš??

Sandra Z kaže...

E, šašavice jedne, jedna i druga!

Phoenix kaže...

hahahaha...obje ste prave šašavice...
Večeras mi je zaista dobro došlo malo smijeha...
čuj malo...dobro sam se nasmijala...
puse objema

Tatjana kaže...

Uf,dobro je!Opet sam šašava,a ima nas i više!Samo vi držite njoj stranu...doći će zeko na meko!

Pita Eda što kažem???Za koji dan ću odgovoriti!!!

arba kaže...

He he i ja se smijem!

Nasmijano nebo kaže...

e pa ovo sad... pa mislim... šta je sad ovo...
stvarno ste djeca, daj se uozbiljite...
šašavice, blentavice...
stvarno, ovakav post još nitko nije imao

Sanja kaže...

I ja voljam tvoje literarne uratke..dakle nisam jedina...hehe...ovom postu i vašem malom razgovoru i međusobnim "komplimentima" sam se stvarno dobro nasmijala i oraspoložila...hvala vam objema!

Pipi kaže...

hahahahahahhahahaha.dobre ste.

Unknown kaže...

Hahahahhaha, jesam te! :)

Good Ghost kaže...

ha ha, dobro izvedeno Tea
Tatjana - "Zeko na meko"? To još nisam čula...ha ha dobro je

Mare kaže...

hehehe e jeste šašave!!!.....
tebi blento čestitam na nagradi,zaslužila si ju:))))....
M...

Keks kaže...

:)))
Ne zna se koja je blesavija :)

Majto kaže...

Genijalne ste obje, šašavice jedne :-))) Tatjana, čestitam na nagradi, došla je u prave ruke :-)))Baš mi je supe ovo:-)))

Suzana kaže...

Drage moje predivno! I za čitati i za gledati a čini mi se i za crtić snimiti......super.
Nagrada je kreirana s pravom.....

Anonimno kaže...

Predobre ste...pravo kino!!!

Tina kaže...

haha,obje ste otkačene

Stefiart kaže...

Super ste svaka vam čast. Domišljato i zabavno.:-))

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...