Translate

ponedjeljak, 23. siječnja 2012.

KAKO SE ČUVA LJUBAV

Pin It

Majka i dječak hodaju plažom...
U jednom trenutku dječak upita: "Mama, kako se čuva ljubav?"
Mama ga pogleda i odgovori: "Uzmi malo pijeska i stisni šaku."


Dječak stisne šaku i što je više stiskao, to je više pijeska curilo iz nje. "Ali mama, pijesak mi bježi!"
"Znam, a sada otvori potpuno šaku..."


Dječak posluša, ali uto zapuhne vjetar i odnese sav pijesak s dlana.
"Ni ovako ne uspijevam zadržati pijesak!"

Na to majka, sa smješkom na licu, reče: "Sada uzmi opet malo pijeska u ruku i drži dlan kao da je u obliku žlice, dovoljno zatvoren da ga sačuvaš i dovoljno otvoren da bude slobodan."


Dječak učini kako mu je rečeno i pijesak mu ostane na dlanu, zaštićen od vjetra i slobodan da ne klizi kroz prste...


"Eto... kako se čuva ljubav!"


A kako sam to napravila?

-od papira sam izrezala srce koje mi je poslužilo kao šablona
-direktno iz bočice nanosila sam boju u debelom sloju, red po red, od ruba do ruba
-prije no što se boja osušila, maknula sam šablonu
-nakon što se boja osušila, iscrtala sam "čipku"
-prelakirala cijelu naplavinu
-pričvrstila čavlićem mašnu od rafije
-na dno zalijepila  pravu  čipku, a preko nje pričvrstila vješalicu
-s dva šarafa na vrhu sam pričvrstila žicu

Linking up to :

homework


The 36th Avenue

26 komentari:

Nostalgia kaže...

Prekrasno srce i prekrasna istinita priča o tome kako se čuva ljubav!

Tincha kaže...

Prekrasna priča. A ukras je savršen! :) Obožavam srca!

Suzana kaže...

Predivno! Priča je svevremenska a vješalica baš u znaku ljubavi.

Nάσια kaže...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ.ΦΙΛΙΑ!!

Marinica kaže...

Prekrasna priča i prekrasan uradak, izmamili su mi osmjeh na lice :)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ kaže...

Keep doing a great job

eda kaže...

Meni ovo premedeno izgleda, kao torta naljepljena na naplavinu... sa čipkom od marcipana:))
Prekrasna ti je ova pričica, takvu te volim!!!

Lilly... kaže...

Odlična priča, ti kao i uvijek majstorica od zanata! Baš svemu znaš udahnut dušu... Jubiiiiiim! ;))

VolimBoje kaže...

Prekrasan rad, predivna priča!

Sonaj kaže...

Ova me je priča doista dirnula.Sigurno ću je zapamtiti!!!I srce na ovom podlošku je krasno.
Pozdrav

Pipi-strela kaže...

Majstorica, bravo. Eto ko bi se setio ovakvih poduhvata, pa Tanjica a ko? I vidis da ti ne nabijam komplekse, vec te jako, jako motiviram..hhehhe, Ja vidim koliko si pre, prekreativna. Odusevljavas me. Pusa i hvala ti.. ;)

Sanja kaže...

Sad znam još jedan način kako se čuva ljubav...ako ne upali ovo s pijeskom onda uzmem dva šarafa i jedan ćavlić...hm...ne bih dalje...mašti na volju :))))
Kombinacije mogućeg i nemogućeg u tvojoj izvedbi, a rezultat je fantastičan!

Tatjana kaže...

Hvala cure,curičke i curetki♥♥♥♥

melanzana kaže...

Prekrasno!!!!!

Marta kaže...

Un corazón precioso.
Besos desde España

Jelena MS kaže...

ne znam sta je lepse,srce ili pricica!

Sandra Z kaže...

Ah, razniježila si me u ovo rano jutro, stvarno, uvijek to uspijevaš :)) Divna je priča! I vješalica mi se jako sviđa, prava mala "ljubavna".

aleks kaže...

Uvek su velike mudosti na jednostavan nacin recene.Tako i ova tvoja prica.A srculence je premedeno.I da, i ono moze raznim bojama biti premazano!

Zondra Art kaže...

Jako lijepa priča i romantična vješalica!

rosy kaže...

que bonito... ¡¡¡ :)

poindextr kaže...

splendid!!

tina.b. kaže...

super ideja s bojom i reljefnim izgledom. Sva si se ufurala u velantinovsko raspoloženje :) Još jedna genijanlo obrađena naplavina.... Moja ljubomora raste ;D

Deni* kaže...

Espetacular!!!Showww!!!!

MyPerfectLounge kaže...

Divno :)

Andrea kaže...

Ma divna priča i prekrasne slike!!!

το χειρότεχνο kaže...

very beautiful!!!!!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...