Translate

nedjelja, 18. ožujka 2012.

LEKTIRA : PINK PANTHER

Pin It


Bilješka o autoru 

Sviđa ti se ružičasta boja?
Ne baš.

Živiš u oblacima?
Moglo bi se reći...

Voliš maštati?
O daaaaa!


Uvod

Počelo je kao i obično, jednadžbom :

( Uska + dugačka ) x akrilna boja = Pink Panther!
                           lak




Zaplet

Ali...ispalo je miljama daleko od prvobitne zamisli. Obični Pink Panther postao je Organizator Pink Panther. Zašto? Zato jer je dobio :

Prvo, malenu ploču za poruke, podsjetnike, ...



Vrhunac

Drugo, dvije kuke za  objesiti što god se objesiti može.



Rasplet

I treće, jednu štipaljku koja može ( a da se sama u to nisam uvjerila, ne bih ni ja vjerovala ) držati npr., neopisivo puno odobrenih plaćanja .


 



Kraj

Nekako mi se čini da nisam jedina u našem domu koja sanjati otvorenih očiju voli...



Osnovna misao

Jabuka ne pada daleko od stabla!

Linking up to :


31 komentari:

an. kaže...

:)))))

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ kaže...

Another great idea!!! I love your work!!!

Sandra Z kaže...

yeaaaaaaaaaaaaaaaah. Organizator i pol! I sad mi još i muzika iz Pink Pantera ne ide iz glave. Opet si me začarala i očarala ... svime ... kao i mala jabukica ... uh što mi ti Tekovići rade !!!!!

Renata kaže...

Ja volim ružičastu boju, a Pink Panther mi je super...))

Sonaj kaže...

Nisam nešto ljubitelj ružičastoga, ali ovaj tvoj Pink Panther me je jednostavno oduševio!!!Posebno mi se sviđa tvoja "analiza lektire"!!!
Super ideja i uradak!Preslatko:)):))

Nasmijano nebo kaže...

Sviđa mi se kako vi thinkate pink kraj otvorenih očiju.

Lalica kaže...

PP je genijalan, svaka čast. :)

HRANDICA kaže...

ODLIČNA IDEJA, OPET!PREKRASNO SI ISKOMBINIRALA SVE TE KORISNE DETALJE.
POZDRAV.

Olija kaže...

Genijalno! Predobro ti je ovo za podsjetnike. A pink panthera obožavam!

Pozdrav

Lilla Indigo kaže...

Jako slatko i korisno :)

Јасна kaže...

Volim čitati tvoje postove, jer me uvek iskreno nasmeju! Pored slikanja, dekupažiranja i 'projektovanja' svega i svačega od naplavina, vidim da ti dobro ide i matematika! A jabuka je baš ispod stabla! :) Pozdrav!

Marta kaže...

Te quedó graciosisimo, me encanta la pantera rosa.
Besos desde España

Tina kaže...

savršeno! uvjek ti se iznova divim a jura ide tvojim stopama,crtez mu je fantastičan,mamino dite!

Biljana kaže...

Draga ti ostvarujes svoje mastarije, ova pink je multi funkcionalna i prelijepa, a vidim da imas i nasljednika, pa to je super!:-)

Pepeljuga s' Juga kaže...

Hehe...sta je sledece? Snupi? Eustahije Brzic???

Marinica kaže...

Pink Panther je fenomenalan, oduševljena sam!

Romana kaže...

Kao i uvijek, prekrasna realizacija i odličan rad!

nives kaže...

baš je fora pink panter ja baš volim rozu pozzzz

Jelena MS kaže...

:)) svidja mi se tvoj zakljucak posta!!
Pink Panter mi je neophodan,kod mene trenutno vlada potpuni haos medju papirima,racunima,...

A... nakit kaže...

odličan je, baš mi je cool ;)), čestitke malom "sanjaru" ili malom princu :D

Suzana kaže...

S Pink Panterom je društvo na okupu i njemu se svakako treba namignuti kad se nekaj radi. Predivno! Naravno da ne pada jabuka daleko od stabla. Bravo za Juraja.

Angie kaže...

Kod tebe sve po starom.... i još nasljednik!!! Super ste!

Mis pijadines kaže...

Como siempre nos haces sonreir...un gran trabajo.. un beso

Anonimno kaže...

Prekrasno :) Odlična ideja!!!!
A možda NASA dobije novoga člana :)

P3
pazi.pazi.prste.

Anonimno kaže...

ma ti si genijalac! Eto, nemam više pohvala osim te! Genijalac!

Nely kaže...

Ohh koji oriđiđi Organizator Pinkić..a bravo za Juraja,ma vidi se na koga je..pusa za oboje:)

Anonimno kaže...

Preslatko!

Vesna Maric kaže...

Ma genijalno!

Anonimno kaže...

Ovo se zove MEMO PLOČA!!!!
I da, jabuka ne pada daleko od stabla, ako je stablo jabukovo!!! :)))

Lilly... kaže...

...ako je stablo jabukovo!!! :D Kako mi je dobar ovaj pinky... Odlično, majstorice! Jubiiiin!

nail crazy kaže...

obožavam pinkopanterića :-D
da, ne pada jabuka daleko od stabla ;-D

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...