Translate

nedjelja, 15. travnja 2012.

BILJANA PLATNO BELEŠE

Pin It

Znate tu pjesmu? Ja sam bila uvjerena da ju znam. Ono fakat znam, jer kad god bi se spominjala Biljana, završilo bi s Biljanom koja platno beleše. Kao kad se spomene Jelena, a svi ( mislim ja ) zapjevaju "O Jelo, Jelice, zaspala kraj jezera...


A kako se u ovoj priči radi o platnu, asocijacija na Biljanu bila je neizbježna. I prije no što sam htjela napisati ovaj post, kažem samoj sebi ajde da vidim što točno Biljana radi u toj pjesmi, osim što platno bijeli, da ne kažem beleše, jer stvarno ne znam konjugirati na makedonskom jeziku, a niti sam sigurna radi li se o aoristu, imperfektu ili nekom trećem vremenu.



I na kraju, da skratim, niti sam shvatila što točno Biljana radi, osim da bijeli platno, jer Google prevoditelj ne abadira Biljanu, a niti mogu reći da mi je melodija poznata ( čak i mr.P viče da mu to zvuči kao da pjevaju Japanci...a mogu biti i Kinezi, što se njega tiče! ). 


Linking up to :

UndertheTableandDreaming
homework

35 komentari:

Anonimno kaže...

hahaha, ja nemam pojma o kojoj pismi pričaš, ali nema veze... Divna je slikica!

HRANDICA kaže...

Ovo je stvarno jako dobra ideja. Kakve sve asociacije tebi dolaze uz naplavine.Vrhunski!
Pozdrav♥

Bi_bop kaže...

radovi su ti zbilja bonbončić.

Pepeljuga s' Juga kaže...

Sta s' ti zezas kad imas licnog konsultanta za makedonski jezik :))
Stori gouz lajk dis : Biljana beli platno i bas u tom trenu nailaze vinari s bacvama i pravo preko tog njenog platna, jel'te. Ona kao i svaka normalna zena, fasuje omanji nervni slom jer - kud su bas krenuli preko taze opranog. Tu oni menjaju tante za kukuriku i nude 2 galona vina i nesto rakije, da kompenzuju za fleke :)
Jel' sam slikovito objasnila? :)

an. kaže...

:)))))

Marija kaže...

Molim te napravi cijeli Baltazar grad od naplavina da se imam gdje preseliti po hitnom postupku... Neka po mogućnosti budu zastupljene sve boje i nijedna politička stranka i neka se u njega ulazi između perona tucet i petak 13. sa Zapadnog kolodvora u Zagrebu, samo pazi da ne završim kod Gričke vještice u terminu gostujućeg predavanja u Hogwartsu... Hvala unaprijed!

Tatjana kaže...

@My Perfect Lounge-jako...ja bih još malo o tantama za kukuriku

@Marija-a gdje je polog, avnas, kapara, polica osiguranja...??????

nail crazy kaže...

... na ohridskite izvori ;-)
još jedan super uradak za kojeg bih oslobodila komad svog zida *.*

Sani kaže...

joj, sjećam se pjesme i svoje sirote, nadobudne profesorice iz glazbenog koja nas ju je pokušala naučiti pjevati. ajoj... bilo je graktanja, meketanja, raznih jezika, no kako se nikako nismo približavali izvornoj varijanti, digla je ruke od nas! a biljano-gradić ti je presladak!

Jasminka kaže...

Svaka čast. Vjetrenjača je zakon. Ti si neiscrpan izvor ideja za naplavine.

Jelena MS kaže...

:))ne znam ko me je vise zabavio i nasmejao,tvoj post ili komentari ispod njega!!

Marta kaže...

Un trabajo estupendo y como siempre muy original.
Besos desde España

Sandra Z kaže...

Ti mmi uvijek ubaciš neku melodiju iz (mojih) davnih dana u uho ... i sad neće van :)) Ah "biljana" :))

Jel još uvijek slobodna ova slatka vjetrenjača? ja bi da se uselim

Tatjana kaže...

@nail crazy-eeee,tako nekako!

@Sani- nas nije nitko niti pokušao učit :(

@Jelena MS- O Jelo,Jelice... :)

@Sandra Z- more,kaparu prije molim!

Renata kaže...

pjesma mi je poznata iz mlađahnih, školskih dana...:)
a slikica...bonbončić...:)

Anonimno kaže...

Još jedan predivan rad.

Nely kaže...

Stvarno je fora asocijacijai naravno sam tvoj uradak,sada si i meni ubacila bubu u uho te vrtim tekst...došla sam do ohridski te izvori i tu stala:)

Ika Verunica kaže...

Pesnata e mnogu ubava kao i vašata rabota, isto taka...

Anonimno kaže...

Svaka čast, asocijacija ti je totalno cool, ma kako si se samo toga sjetila?:)
Rad je kao i uvijek prekrasan, maštovit... bravo!

Sanja kaže...

Kod tebe se stalno nešto kopa, pili, sječe, gradi, šmirgla, boja a sve to uz pjesmu i tako svaki puta izniknu nove vesele građevine!
Nek nam živi živi rad (hehe)!
Bravo Tatjanice, nenadmašna si u izgradnji!
pusa

Sonaj kaže...

Pa gdje si bila prije nego sam "uredila" zid u dječjoj sobi?! Ovo bi bila odlična slikarsko-drvena kombinacija za zid!!!Odlično, odlično!!!!

Anonimno kaže...

Mnogu ubava rabota, posebno mi e milo sto ja stavivte vo uvo ovaa pesna na mnogu prijateli( makar i samo melodijata)
A koga bi se prepeala so tekstot od Perfektna bi bila prav hit i vo denesno vreme:)

Vesna Maric kaže...

Paradoksalno, mi malo stariji se dobro sjećamo riječi ove lijepe makedonske pjesme, koju sam čula u djetinjstvu prvi put - još nismo izhlapili, ha, ha. Slika je vesela, razigrana, a osobito volim vjetrenjače.

Tatjana kaže...

Hvala cure drage!

@Sonaj-gdje sam bila?...pa s Biljanom platno bijelila :)

@Nani-aaaaa razumijela sam!Hvala!I ja sam za tante i kukuriku :))))))

Suzana kaže...

Pjesma je ok! Ne moraš sve ni znati, pusti i drugima da te dopune. Interesantne pozicije objekata na platnu.

Mis pijadines kaže...

como siempre un trabajo hermosos.. un beso

Nasmijano nebo kaže...

a ja sad na kraju ne znam šta su tante i kukuriku, al ako hoćeš mogu ti otpjevati pjesmu. znam kako ide... slušaj!


jesi čula?

Tatjana kaže...

@Nasmijano nebo-jako lijepo!Jako lijepo!

Anonimno kaže...

hmmm...da. Prekrasno, pusa :)))

Nasmijano nebo kaže...

Dobro, mogu li ja saznati sto su to tante i kukuriku? Ili svi to znaju jedino ja ne znam pa me svi ignoriraju??.

Anonimno kaže...

Buš išla na Ohrid, pa budu ti tam sve rastumačili. Lijep ti je uradak!

Tatjana kaže...

Nasmijano nebo-eto,Isidora ti je sve lijepo objasnila!

Rosy kaže...

un trabajo muy original .. un saludo...

Marija kaže...

@Tatjana: na đemdo bez jamaca x)

Tina kaže...

super :)

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...