Translate

ponedjeljak, 4. lipnja 2012.

ČUDOTVORNI PROFESOR BALTAZAR

Pin It

Ugledavši ovu naplavinu znala sam joj sudbinu. Ali za to trebam pomoć i to ne bilo čiju. Uzela sam telefon u ruke i okrenula broj.



"Halo, dobar dan profesore Baltazar, imam problem. Naime..... "

Kad sam mu sve ispričala, profesor se zamislio.

Mislio je...mislio...i...dosjetio se!

Otrčao je do svemogućeg stroja i povukao ručku. Stroj se zatresao i zabrujio. Kao da je poludio, kao da će eksplodirati, kao da će...i najedanput se umirio i utihnuo.


Profesor Baltazar već je čekao kod slavine, odvrnuo je i u epruvetu nakapao čarobne kapi...


U međuvremenu sam stigla do njega i donijela svoju naplavinu...


...okrenuo je epruvetu, a iz nje je skliznula jedna kap. Taman koliko treba!





Ma on je moj najomiljeniji profesor, bio i ostao! 

26 komentari:

eda kaže...

Ma znala sam ja da ti sama ovako nešto nikada ne bi smislila! Bravo, profesore!

Renata kaže...

Profesor Baltazar je zakon,za sve ima rješenje:)

Nasmijano nebo kaže...

i moj, i moj!!!
ali, znaš šta??? još nikada nisam vidjela da mu je izmum bio tako uspješan i dobar kao ovaj puta. stvarno... svaka čast! jako ste to lijepo iskemijali.

naldor kaže...

divno! bas je baltazarska :)

Sonaj kaže...

Eh što nisam profesor Baltazar , pa da imam samo čarobne formule ( a ne ove fizikalno-matematičke) pa da djeci dijelim cvijeće i bombone-He,he,he!!!!Ova tvoja naplavina bila bi nam škola i svi bi bili sretni i zadovoljni!
Svaka čast na Baltazaru , već ga pomalo zaboravi( staaari se....stariiiiseeee):):)

Jelena MS kaže...

<3,Baltazar,obozavala sam ga i kad sam porasla:)
Odlicno si ga ubacila u ovu pricu!

jednababaroga kaže...

prekrasno!

Misty kaže...

Volim tvoje male pričice o tome kako je nastao koji rad ^_^

Anonimno kaže...

Bravo, bravo! I ti i Baltazar ste odradili posao savršeno :)

A... nakit kaže...

fowaaaaa, nema do prof. baltazara, jedino gustav dolazi u obzir ;)), super je!!!

Anonimno kaže...

Predobro! Ha-ha-ha!

nail crazy kaže...

iako sam se u svom školovanju susrela s brdom stvarno super profaća, nema do baltazara <3
spasio ti je stvar, kladim se da ti to ne bi znala sama ;-D

Sandra Z kaže...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa ..... isuse, pa zar ništa
pametnije ne mogu izreči?

Što mogu ... ostavili ste me bez riječi ... i profesor i ti.

Tatjana kaže...

Ajme što ga nahvaliste!!!Neću ja njega više u pomoć zvati kad samo o njemu pričate.Oteo mi čovjek sve!

Lastavitza kaže...

Prof. Baltazar ti uze 5 minuta slave...
Sram ga bilo!

Gledam u onu originalnu naplavinu i kontam, pa kako, kako ona vidje barku u tome...?

Meščini da znam kakva kap je bila u epruveti :D

Ika Verunica kaže...

Iskreno,meni su sve tvoje ideje uvijek bile malo sumljive...sad vidim da sam bila u pravu....
Preporučam se profesoru Baltazaru..( daš mi njegov broj mob.???)

Tatjana kaže...

@Biberlee-"Biberle!!!"(i lijevim,ma ne desnim,kažiprstom prijeteći mašem)

@melanzana-zar i ti?

Suzana kaže...

Pazi ovo-prof.Baltazar se preselio a ja to ne znam? Baš se sramim i boja s mog lica preselila se na tvoju napravinu ovaj naplavinu. Divno,divno...

Nataša kaže...

I moj isto! Obično ne volim profesore, ali Baltazar i Sonaj su izuzeci. A volim i tvoje radove, jer su zaista posebni. I ovaj je takav.

Nena3110 kaže...

Tvoj rad i tvoja priča u kombinaciji-savršeno!

Unknown kaže...

This is truly one of the neatest ideas I have ever seen, you are so creative to come up with something like this just by looking at a piece of driftwood. Thank you for sharing and inspiring I painted on a piece of found wood myself with new watercolors I got after being inspired by your work. Thank you.

Deni kaže...

Belissima tranformação,gostei!!!!!!

Biljana kaže...

Tvoj proces stvaranja je cudotvoran, zato me ne iznenađuju tvoje genijalne kreacije, super je!:-)

Tatjana kaže...

Hvala Vam cure!

@Suzana-ne brini,vraćam ga u Zg prvim avionom.Zasjenio me,a to mi ne paše :))

@Sarah Browning-thank you truly-very much. Means a lot to me if my work can inspire you or others!

Romana kaže...

Genijalno! Koliko dugo nisam vidjela Baltazara..

Tina kaže...

bal.baltazar,eh da je zna za tebe..

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...