Translate

petak, 5. listopada 2012.

ROMANTIČNE KUTIJE ( USUDILA BIH SE REĆI )

Pin It

Ako ste mislili da je ovo post o običnim drvenim kutijama, onda ste se jako prevarile. Naime riječ je o oslikanim običnim drvenim kutijama. 

Primjećujete li razliku?

Dakle, cvijeće, cvijeće i samo cvijeće, odnosno ruže, ruže i samo ruže a la one stroke, obgrlile su ove kutije tri obojane nježnim pastelnim bojama, obrađene shabby tehnikom. 

Excusez moi , ali ovo tako fancy zvuči .




Čemu služe, nije na meni da sudim, ali evo nekoliko (ne)praktičnih prijedloga :




Tako bih mogla u nedogled, ali mi se više stvarno neda jer vidite i same da u njih možete potrpati sve ( ama baš sve ) što u njih stane. Eto, čak sam i jednu rimu za kraj nabacila i dubokoumno se izrazila. 

Oh,my...pa gdje će mi kraj biti ;)


22 komentari:

Pat kaže...

You know I love your roses, right? And these are so pretty!

Kreativa Silvija kaže...

Prekrasno!
Baš radi takvih stvarčica planiram upisati tečaj one stroka.

Suzana kaže...

Predivno u svim bojama, nijansama, ružama.....bademi su onako ispred tv-a kao ukras
da ruka ima kud poletit kao je dramatika na visini.

Romana kaže...

Baš su pravo romantične, a doista svašta mogu držati. Lijepo!

Nika kaže...

Stvarno si izvrsno savladala ovu tehniku...krasne posudice!

carpe diem kaže...

nema kraja kod tebe...

My Perfect Lounge kaže...

Da ne procitah kutije, pomislila bih da su narukvice :)) Ne ljubim ruze preterano ali mi ovo bas lepo ;)

nives kaže...

kak je lijepo imaš cijeli komplet baš mi se sviđa

Débora kaže...

Bellissime!

Marinica kaže...

Tebi to oslikavanje ide samo tako! Lijepe su kutije i praktične za držanje kojekakvih sitnica :)

Tatjana kaže...

@Pat-right :))
@Kreativa Silvija-to je lijepo čuti.
@Suzana-vidiš,sad bih mogla jednu i sjemenkama napuniti
@Romana, @Nika, @carpe diem, @Nives-puno vam hvala cure!
@My Perfect Lounge-to sam i ja pomislila kad sam uslikala prve kadrove na kojima se unutrašnjost kutije ne vidi i rekla da će ljudi misliti da su to narukvice :)
@Debora-tante grazie!
@Marinica-svega i svačega.Da su malo veće i auto bih u njih ugurala

nail crazy kaže...

oh my, fantastične su, baš ono umjereni shabby dodatak za svako kućanstvo ;)
ružice su ti savršene <3

Nely kaže...

Volim te tvoje male romantične epizode,krasne su kutijice:)

Biberlee kaže...

I ja sam pomislila da su narukvice!

Mici ♥ kaže...

Savršene su :)

Villa-loredana kaže...

Za pet plus. Loredana

Tatjana kaže...

@nail crazy, @Nely, @Mici, @Villa-loredana-hvala vam puno!

@Biberlee-zar i ti!

Sonaj kaže...

Da,da! I ja bih se usudila reći da su vrlo romantične:)))

Sandra Z kaže...

Romantičarko jedna ♥

Snezana Maricic kaže...

Prelepe su, nežne i zaista romantične.
Uopšte ne moraju nečemu služiti, dovoljno je da su u službi lepote :)

LivesArt kaže...

I preromantične sa lijepim OSP!

tina kaže...

preljepe i romantične!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...