Translate

petak, 30. studenoga 2012.

JEDAN ZIMSKI GIVEAWAY

Pin It

Kuglu glancam 
Lijepo tancam.

Svijeću gledam,
Vidim... Giveaway jedan!

Polako slova čitaj,
Kad ne razumiješ ti pitaj.

Čaraj-baraj
Al' ne varaj!

Želiš li pobjednikom biti
Moraš se izboriti.

U komentaru čitke riječi piši :
"Želim se igrati na kiši"

Igra traje deset dana,
Do jedanaestog prosinca pobjednica bit će znana!



Prijevod :

Tko želi sudjelovati u Giveaway-u, mora u komentaru ( pored ostalih riječi po vlastitom izboru ), obavezno napisati "Želim se igrati na kiši".

Sudjelovati mogu svi, a pobjednika ćemo znati 11.12.2012. godine ( ili jednog od slijedećih dana ) .

Sretno, puf!

32 komentari:

eda kaže...

Čaram, baram
i ne varam...

Poklon jedan,
zlata vrijedan...

Moj će biti?
Ili ću suze liti?

Upute kažu, brzo napiši,
Želim se igrati na kiši!!!

Unique Hrebina kaže...

Na ovaj kišni dan nemam nikaj drugo za reći nego ...želim se igrati na kiši :)

Katarina B. kaže...

"Želim se igrati na kiši"

Vse vaše stvari so čudovite in prav tako je tale zimski bonbonček :)
Redno spremljam vaš blog :)
Želim vam lepe decemberske dni.
Pozdrav iz Slovenije,
Katarina :)

Sonaj kaže...

Zanimljiva najava darivanja u stihovima:)))
"Želim se igrati na kiši"
Mama mi nikada nije dala igrati se na kiši...A zašto ćemo se igrati na kiši?!

Angie kaže...

Ma tko bi ovom izazovu odolio.... ŽELIM SE IGRATI NA KIŠI....i suncu i snijegu....

Anonimno kaže...

Baš su super stihovi, lijepo si se dosjetila :)
Ja sam stara blogerica-Klaudija sa bivšeg bloga moje heklanje ali nažalost moj blog je hakiran, pa ako me prihvaćaš evo sa novim početkom i ja bih se igrala :)
"Želim se igrati na kiši".
Ugodan dan ti želim :) pozz

Sara kaže...

Baš volim čitati ove slatke stihove koji su u nekim postovima :D
Želim se igrati na kiši :))

nives kaže...

odličan post sviđa mi se igra :)

"Želim se igrati na kiši"

Anonimno kaže...

Zanimljiva ova pjesmica... I da "Želim se igrati na kiši" :P

Suzana kaže...

"Želim se igrati na kiši" i osvojiti predivan prizor.

ana@carpe_diem kaže...

"Kroz prozor gledam kako kiša pada,
s njom bih zaplesao baš sada.

Ali, još sam premali da izađem sasvim sam,
bez mame ja ne smijem iz kuće van.

Lupkajući, pozivaju me vani dugačke grane,
nadam se da do tada kiša ne stane.

Reći ću mami da želim biti jači i viši,
jer želim se igrati na kiši! "

Kišni pozdrav,
Ana

Nasmijano nebo kaže...

želim se igrati na kiši
a zašto do 11.12.? pa to je predugo. ja predlažem da skratiš rok na danas, samo danas, zapravo na samo ovaj ovdašnji sadašnji trenutak kada ja stisnem enter.

Nora Wilder kaže...

prekrasan poklon.. i prekrasan rad, baš kao i ostali Vaši! :)
"Želim se igrati na kiši"

Unknown kaže...

"Želim se igrati na kiši" toliko si orginalna da ce te uskoro i kinezi kopirati lol!!!! pozzz sa burovitog i kisnog kvarnera

Marija kaže...

Miriši mi miriši da želim se igrati na kiši... čast u tome, skakala bi bosa po lokvama oko vjetrenjače <3

Nataša kaže...

Želim se igrati na kiši, onoj toploj, letnjoj, kao onog dana kada je svet postojao samo zbog nas i kad nije bilo nikog ko bi mogao bilo čime pokvariti taj momenat u koji je stala čitava večnost... A možda i više od nje...

Marinica kaže...

Želim se igrati na kiši !! :))

Baš lijepo od tebe što organiziraš giveaway... i evo gledam svi su nešto smisleno napisali, nekima se komentari čak i rimuju, a ja u 11 navečer nemam uopće inspiracije za suvisli komentar :D Ugl. počela je taman pljuštati kiša i mislim se ić oprati auto po kiši (tatina je to ideja, nisam luda hehehe)

Kreativa Silvija kaže...

Kakvo tmurno jutro a ja baš želim se igrati na kiši.

Maja kaže...

Želim se igrati na kiši. :)
Čudovit blog imaš in zelo rada znova in znova pokukam vanj. Lep december ti želim!

Anonimno kaže...

aaaa, Tatjana, znaš da "Želim se igrati na kiši"!!! Lila boja mi paše da s vrata prijateljima maše!

goga kaže...

Stihovi moji nikako ne stoje
valjda se kritike teske boje.
Giveaway ovaj krasna je stvar
bilo bi ljepo dobiti dar.
Kisa vec pada, svaki dan
pa svaki komentar postaje suvišan.
"Želim se igrati na kiši"

Marta kaže...

Unos molinos precioso y con un color espectacular.
Besos desde España

jednababaroga kaže...

Inspiracija nula, i ovaj put sam želim se igrati na kiši :D

Nena3110 kaže...

Želim se igrati na kiši,
želim da vetrovi budu tiši,
da mi kapi kiše miju lice,
da mi teku suze radosnice.
Želim se igrati na kiši,
želim da budem sa vama,
svim mojim blog prijateljicama,
Zajedno da zadivimo svet
radošću, pesmom i ljubavlju,
i da nam u srcima miriše cvet.

Aha, šta kažete, pravi sam "stihoklepac" :)

Pipi kaže...

ZELIM SE IGRATI NA KISI !

Iskreno od tvoje recenice sam sastavila sjajnu pesmu. Poslacu ti je kada prodje nagradna igra, to jest izvlacenje.
Hvala ti za recenicu koja mi je podarila ideju da napisem sjajnu pesmu, koja ce zauzeti pocasno mesto u mojoj zbirci pesama. Puna sam ko brod pesmama koje sama pisem i zato ce nastati jedna knjizica uskoro.
Hvala ti jos jednom i saljem ti tople pozdrave i poljubce.

I da znas ja zaista volim kisu. Kisobrane ne koristim, jer je Kisa moj drug isto kao i Sunce.

Χρυσούλα kaže...

Πολύ όμορφη κατασκευή!... Bravo!!!
Καλό βράδυ!

Tina kaže...

želim se igrati na kiši!

sweet dreams kaže...

"Želim se igrati na kiši" ... jer život je igra...

nail crazy kaže...

'Želim se igrati na kiši'
pa naravno, to mi je omiljeni hobi ;)
hvala ti na ovom krasnom poklonu, ma tko ga dobio :D

Tamara kaže...

da da da,
želim se igrati na kiši,
po lokvicama skakati,
pod kišobranom šarenim....

Mirela kaže...

ŽELIM SE IGRATI NA KIŠI......:)

A... nakit kaže...

e ovo se ne propušta, igrajmo se na kiši tj. Ja želim se igrati na kiši :)

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...