Translate

petak, 11. siječnja 2013.

NATPIS ZA JEDNA VRATA

Pin It

Jasan natpis koji razbija svaku dvojbu! Je li tako?
A možete li samo zamisliti kakvu je  izazvao borbu? 

Idemo ispočetka...

Hodnik u našoj kući dug je 3.5, a širok svega 1.10 m. Nije da se žalim na njegovu neveličinu jer jedna od njegovih osnovnih funkcija je da nas uvede u ostale prostorije, a da pri tome ne zauzima veliki prostor na uštrb ostalih prostorija. Baš zbog toga u njemu se pored ulaznih vrata nalaze još četiri, a jedna od njih su i vrata kupatila. Zamislite gosta kad pita smije li na WC. Vi ga uputite u hodnik, kažete koja vrata, on ode i nesigurno pita koja?

Sad znate zašto sam odlučila označiti ta vrata. Uzela sam podložak i boje, oslikala i napisala, ponosno pokazala i dobila takvu kritiku da mi se donja vilica istegla do poda pa sam natpis ostavila po strani za neka bolja vremena.

Sutradan nas je posjetio jedan poznanik/prijatelj. Sjeli smo, pričali, pili kavu...

"Trebao bih na WC, smijem li?" - pita.
"Naravno, zašto ne bi mogao" - odgovara mr.P i pogledom pokazuje hodnik.
Gost se digne, ode do hodnika i kaže : "Još kad bih znao koja vrata!"


20 komentari:

Kreativa Silvija kaže...

Pa čovjek je lijepo pitao za WC.Da bi razbila stvarno svaku dvojbu trebala si na pločici napisati višejezično tako da svi razumiju.Meni je pločica savršena i romantična iako to prostorija na koju ukazuje nikako nije.

Inma M. kaže...

Precioso trabajo, saludos.

Bojanine tvorevine kaže...

Volela bih da naucim ONE STROKE,divna tehnika,zavidim onim srecnicima koji je koriste.Prelep natpis:)

Jelena MS kaže...

:)))mr.P je kao i svaki drugi mr.A meni se plocica dopada i za moj stan,iako u njemu postoje samo dvoje vrata pa se ne moze pogresiti:)

nives kaže...

jako je lijepo :)

Romana kaže...

Hehe, mi koji živimo u svojem prostoru, nemamo problema s time, ali ovo je baš dobra ideja. ;)

Marta kaže...

Precioso el cartel, me encanta.
Besos desde España

My Perfect Lounge kaže...

Hehe..i tako se natpis vratio :)) A bas je lep.

Biberlee kaže...

Pa kakvu kritiku si mogla dobiti, uopšte mi ne pada na pamet? :) Ideja je krasna, a i natpis je lijep! Podsjeća me na staru kuću moje tetke koja je na vratima kupatila imala sličice dječaka i djevojčice na tuti :)

Ana@carpe_diem kaže...

eto! sad ćeš ga objesiti, nema sumnje!

tina.b. kaže...

joooj, pa kad će više naučit - žena je uvik u pravu!!

nail crazy kaže...

hehe, bolje ti to objesi na vrata, a kritičarima kist u ruke pa nek' naprave bolju ;)

Tatjana kaže...

I bi tako kako ste i same rekle;) ama baš sve,od riječi do riječi,od prve do zadnje! Ploča je sada na vratima.Da li će se gosti i dalje gubiti u hodniku,vrijeme će pokazati.

Sonaj kaže...

Divno, sve na svom mjestu, baš kako treba...Ma, što reći više, sve znaš:)

Iskrica kaže...

Eto, mora da budu označena, provereno i dokazano!

Sandra Z kaže...

Dvojba s vratima riješena je definitivno i sigurno se više nitko neće izgubiti. A da li će i ostala vrata dobiti ovako divne natpise? Možda su ljubomorna?

Villa-loredana kaže...

Usput dodaj i nit kao Arijadna, za svaku sigurnost.

HRANDICA kaže...

bRAVO ZA IDEJU. OZVEDBA TI JE BAŠ SUPER.

Marinica kaže...

Super, lijepo i funkcionalno :))

tina kaže...

ovo je odlično napravljeno,strokano,super

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...