Translate

srijeda, 6. veljače 2013.

SRETNA KAO PTIČICA NA GRANI

Pin It

Sretna kao ptičica na grani što skakuće cijeli dan, mama, tata, prijatelji dragi, vrijeme je za igru sad...Lalalala-la-la-la.... ♫♪♫♫♪♫♫♪♫

Pjesmica iz (pre)kratkog crtanog filma koji se prikazivao kada je Juraj bio mali, toliko slatka i fora, da ju pjevamo i dan danas. Da vam dokažem, tražila sam i pretraživala, ali nažalost nisam ju uspijela pronaći. Niti jedan jedini video isječak. Morat ćete mi vjerovati na riječ...pardon, notu.




12 komentari:

nail crazy kaže...

ej, ove tvoje ptićice zovu proljeće... čini mi se da ga već čujem iza ugla :D

Iskrica kaže...

Stvarno su slatke,a ti si neverovatna!

Maite - vitoma kaže...

Me encanta.
Bss.

Marinica kaže...

Vjerujem ti :) Pogotovo jer se vidi da ti je nešto tako posebno i veselo bilo lijepa inspiracija za još jedan divan rad :))

Jelena MS kaže...

<3

ivana kaže...

preslatke ptičice!

Ana@carpe_diem kaže...

slažem se sa iskricom - ti si stvarno nevjerovatna!

Sandra Z kaže...

Ooooo ... malo-pomalo ... približavamo se šarenom proljeću :-)
Preslatke su ove raspjevane ptičice.
Smok

Romana kaže...

Preslatke ptičice! :)

tina.b. kaže...

a slatke li su tićice <3

Andreja kaže...

O mavrica in ptice - to kar najbolj obožujem. Tole bi pa tako pasalo v mojo delavnico.. čudovito!!

tina kaže...

preslatke al su mi vise za pjesmu over the rainbow

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...