Translate

subota, 25. siječnja 2014.

OSJEĆAJ ZA FEELING

Pin It


Kad točno znate kako što napraviti, imate osjećaj da sve ide kao po špagi. 

A što kad ništa ne ispada onako kako ste zamislili, a i dalje imate osjećaj da sve ide kao po špagi? Da li to znači da su vam se polupali lončići? Da ste tašti? Uobraženi? Ne priznajete poraz? Zavaravate sami sebe? Ne znate kad je dosta?

Ili ste samo optimistični, vjerujete u bolje sutra, za drugačije ni ne znate, a nada po vama umire zadnja?

Ili je sve tako savršeno te da je bolje ne bi ni valjalo?

O kakvom god da se osjećaju radilo, dobro je dok je osjećaj dobar!

4 komentari:

Jelena MS kaže...

divan rad.neverovatne lepote pravis od naplavina,kako te samo inspirisu oblici.Ovde su mi brodovi neverovatni!

Unique Hrebina kaže...

meni su se baš danas polupali lončići pa mi torta nije ispala kak spada...sadx samo čekam i sva sam na iglama da čujem kakva je bila jer nisam imala vremena ni sastojaka za napravit drugu :(

Nataša kaže...

Samo opušteno, nema omaške! Osećaj za feeling je prava stvar!

Sonaj kaže...

Kada osjetim leptiriće u trbuhu( kao nekad kada si ugledao dragu osobu) onda znam da je to -to što sam htjela dobiti:) Bez leptirića nema zadovoljstva!
A ovaj tvoj rad je baš kako treba,bogatiji,drugačiji..Sviđa mi se:)

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...