Translate

nedjelja, 13. travnja 2014.

U PROLJEĆE

Pin It

Konačno mogu reći da je stiglo proljeće! Doduše kalendarski je ono već počelo prije 20-ak dana, ali zbog njegove prevrtljive naravi nisam htjela trčati pred rudo jer po jutrima ja još uvijek proljetni dan ne prepoznajem. Proljeće je moje najdraže godišnje doba. Čudesan je trenutak kad priroda samoj sebi kaže dosta je bilo i hajmo ubaciti u petu, šestu...ma raspalimo punim gasom. I onda sve odjednom eksplodira...I ja, ali naravno, ne tako nevjerojatno, posebno i očaravajuće.





7 komentari:

Anonimno kaže...

I ja volim proljeće. Super su mi ptićice na grani. :D

By Neymes kaže...

OLÁ AMIGA,HOJE FIZ ARTE PARECIDA COM A SUA,MATÉRIA PRIMA PEDRAS.BOM DOMINGO.VALÉRIA.

Martina kaže...

Prekrasni radovi.II ja volim proljeće i prirodu dok se budi.
Lp, Martina

Unknown kaže...

Obozavam prolece i sva sam u fazonu boja, cvetica....Sove su ADORABLE!

nail crazy kaže...

nisu lastavice, i nije samo jedna... proljeće se definitivno vratilo ;)

Anonimno kaže...

I love them. They are so cute.What kind of paint do You use forma them??GREETINGS from Chile! !

Tatjana kaže...

Thanks...acrylic!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...