Translate

petak, 5. kolovoza 2011.

BLUE-BEIGE TINA CHAIR NIJE PO JUS-U

Pin It

Ujutro dok smo išli na posao, Juraj dovikne : 

"Mama...stolica, ćemo je uzeti?" 
"Naravno, gdje je?"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Mama, stolica! podsjeti me na jednu anegdotu.

Od najranijih dana Juraj se ( najčešće ) vozi samnom u autu. Sluša i upija sve pa tako i moje kočijaško postupanje ( verbalno i mimičko )  kada mi netko oduzme prednost ili to barem pokuša. Najčešće je to oštro i jasno negodovanje  popraćeno riječima "mater ti" ili "em ti mater" uz naglo kočenje i trubljenje, ako stignem. 

I tako jednom, kako to obično biva, izleti nam mačka pred auto. Dok sam ja šutke kočila i slalomski izbjegavala mačku, sa stražnjeg sjedala Juraj viče : 
 "Mater mama, mater!" i iz sjedalice pokušava vidjeti tko nam je sada zasmetao. 
Vidno zatečena, objasnim mu : 
"Nije mater Juraj... nije...Mačka je...izletjela nam je pred auto." 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No da ja više ne duljim, uz hvale vrijedan angažman mr.Perfecta , stolica prije i poslije...










26 komentari:

Snežana kaže...

Stolica je divna iako nije po jusu hahaha :) Lijep pozdrav iz Banjaluke...tvornica namještaja Vrbas još radi ;)

an. kaže...

odlična preobrazba! Zbilja nije po jusu :)))

Good Ghost kaže...

ha ha... dijete ima uzor, što ćeš
Moja Lidija je jaaako velika, kod nje samo čuješ "pazi" na svako malo
a stolica? fantazija in blue

Sandra Z kaže...

Ha-ha-ha, e baš si me nasmijala anegdotom. A za ulov, svaka čast Juraju na dobrom oku, očito uvježbanom uz tebe :)) Ok, ni tata nije za odbaciti, mora mu se priznat.
Kraljevska je stolica za sjest se i odmorit, točno kako piše na tabli.
Pozz:))

Unknown kaže...

Ne mozemo ni ocekivati da oni mali nase psovke nece kao papagaji ponavljati.Ma, sta se bunis, u datom momentu dete te je potsetilo sta treba da kazes....
Naravno, Mr Perfect, nije mogao sebi da dozvolo da se mucis sama, tako da u kombinaciji ti+on, ova bi stolica sada sigurno spala u JUS. Predivno ste je odradili.

Maybe kaže...

hahaha super priča i make over! pred djecom fakat treba paziti, nevjerojatno kako sve upijaju!

Lilly... kaže...

Totalni french chic!!! Odlično! Jubim!

Inmaculada kaže...

que cambio mas espectacular, me encanta como ha quedado.
besos y feliz fin de semana¡¡¡¡¡¡¡

Prirodna kaže...

wooooooooooooooooooooooow, ono ružno pače od stolice se pretvorilo u prekrasnog labuda :) :)

Sanja kaže...

Hahaha...jadni mališan što sve mora gledat i slušat vozeći se s tobom :)))
No, tvoja vožnja uvijek završi nekim ulovom kao da imaš radar na autu :)))
Odlično!!!

Suzana kaže...

Renovirana stolica naprosto mami na odmaranje duše i tijela. Nije po jusu-znači da je za dvije osobe. HM! Uz sve navedeno fali flaša osvježavajućeg napitka i 3 čaše-onda je make over završeno savršen!

Lastavitza kaže...

Eee, nije pu jusu, al' ti si je još i boljom napravila!
Tako je moja seka kao mala pitala mamu šta su muda, i mama joj zatečena rekla da su to butine. I penjale se nas tri uzbrdo, seka se umorila i kaže: ja ne mogu više, bole me muda!!!

Lastavitza kaže...

P.S. pardon my French :)

Romana kaže...

čovječe, koja preobrazba!! Vau, baš mi se sviđa!

Nena3110 kaže...

Stolica je odlična nakon što je prošla kroz tvoje vešte ruke, a i priča je odlična!

Anonimno kaže...

Добар пост а столица је као јагода на шлаг :)

Branka......... kaže...

van standarda je možda stolica....ali krajnji rezultat...hmmm....pa isto je "van standarda"jer standardno sigurno nije.....prekrasno

Nely kaže...

Čim je blue evo mene tu..savršeno sređena stolica,ja bih ju rado u moj kutak dodala..ova pričica me stvarno nasmijala..pusa tebi i Juraju i uživajte!

Olija kaže...

Odličan makeover stolca! Bravo! pozdrav :)

Tina kaže...

haha,prvo se smijem ovoj anegdoti i psovakama. ono ružno pače je sad jedna prekrasna stolica,i bas ju je tvornica morala nazvat mojim imenom!

Pipi kaže...

Odlicna jeeeeeeeee, po mom jusu jeste.Pozzz

Pat kaže...

I love this blue-grey colour combination! So very soothing to the eyes. An amazing makeover.

Unknown kaže...

koji makeover! wow!

Anonimno kaže...

Wooww...kak si je upicanila, woow...divnooo!!!

Marija kaže...

Preprepreprepredivna... volim te čiste živo pastelne plavo-sive kombinacije... dobro si sina podučila, 3 para očiju u familiji su više nego samo tvoje okice na radaru ;)

Tadeja kaže...

LOL Smijala sam se od naslova nadalje.
Uvijek su mi bile drage stvari, ljudi i pojave koje izlaze iz standarda. :)
Što se tiče vožnje, čini se da imamo slične standarde ;, ali je moje dijete ipak ovo ljeto nakon što smo same autom plahutale okolo, rekla da mi konačno službeno potvrđuje da od svih ljudi s kojima se ikad vozila ja najbolje vozim i da se nada da će i ona tako. :)
Stolica je princ kojeg si iz žabe pretvorila. Prekrasna!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...