Translate

srijeda, 3. kolovoza 2011.

NAPRAVITE BUBAMARU I SMOKVIN LIST

Pin It

Zanima li Vas kako napraviti bubamaru od gipsa, a smokvin list od das mase, pogledajte u nastavku.

U praznu ljusku kinder joy-a ulijte smjesu od gipsa.



Kada se stvrdne, izvadite ga i obojajte vrlo pažljivo.



Od tvrđeg papira izrežite nožice ( koje nevjerojatno podsjećaju na gigantskog krpelja ) i zalijepite.




Na povećoj palačinki od das mase napravite otisak smokvinog lista uz pomoć valjka. Ovdje se možete podsjetiti kako napraviti otisak. Ukoliko želite zdjeličasti oblik, ostavite list položenog na lopti preko noći. 


Kada ste se uvjerili da se posušio i stvrdnuo, obojite ga po želji, a zatim ukrasite. Mi smo se poslužili bubamarama. Na isti način možete napraviti i druge bube, kornjače ili što Vam već padne na pamet, a zdjelu možete napuniti i npr. orašastim plodovima.




Jedna napomena, ukoliko se odvažite na ovaj uradak, morate znati da ćete ljuske kinder joy-a moći kupiti samo u ljetnim mjesecima :)

I na kraju, svima lijepi pozdrav do idućeg posta!

42 komentari:

Good Ghost kaže...

ma koje ti ideje imaš, nevjerojatno. A vidi juniora kak pažljivo boja, svaka čast.
Ne kužim ono s ljuskama kinder jaja? Zakaj samo u ljetnim mjesecima?

Angie kaže...

Ideje su kao i obično odlične... spremila ih u memoriju, sigurno će zatrebati.....zdjela-list mi je posebno lijepa. A i ova informacija da kinder joy postoji samo ljeti - ja sam u uzaludnom traženju jednom čak pomislila da ga više ne proizvode.... carica si!

Јасна kaže...

Bravo, tanjirić- smokvin list je odlična ideja, a bubamare su me već zalomile- liče na one male čokoladice. Mmmm... :)

Unknown kaže...

odlcna ideja, nema sta.Bubamare su pun pogodak, a list je ma, presavrsen.Moze i neko drugo lisce , je li da?

Marina kaže...

Bravo, divan tutorijal :)

Pipi kaže...

vau , hvala ti na ovako lepom objasnjenju. Zaista umes korak po korak sve da objasnis.. Tvoj sin ima pravog ucitelja. Prelepo ovo izgleda, a sincic je maher za bubamare na mamu, bravo za njega. Pusa za oboje.

Rosy kaže...

que buen entretenimiento para los peques...¡¡¡

Lastavitza kaže...

Krasne bubamarice! :)

eda kaže...

Ha, ovo me podsjeća na prvu lekciju u mojoj školici keramike! Samo bez gigantskog krpelja:))
Odlično, Tatjana, zdjelica za deset! I bubamarice su fantastične!

Unique Hrebina kaže...

Preslatke su i bubamare i listić... ja se mučila sa betoniranjem a ti pojednostavila cijelu stvar i napravila listić od das mase :) predobroooo...
Kaj se bubamara tiće... dobila sam iste takve za Uskrs... al te koje sam ja dobila bile su jestive...mmmm njam njam... tvoje valjda niko ne će pokušat pojest :)

Lilly... kaže...

Pa šta je ovo jutros? Same neke životinjice...kod Vesne sove, kod tebe bubamare... :)) List mi je super!!! Izgleda odlično, i makar nisam vjeverica rado bih porubala ono hrskavo u njemu! :D A i Juru si bacila u zadatak, ha? I loptu si djetetu žrtvovala da sjedi i pitura bube! Joj, Tatjanaaaaaa... :DD Jubim!

Kakav Nered kaže...

preslatko...a list mi je posebno krasan. Odlično je ispao :))))

Tatjana kaže...

Svima ponovno vrući pozdravi i hvala na riječitim tragovima što ostaviste ih tu!

@Good Ghost i Angie
Kinder joy je ljetna inačica kinder jaja koje se ljeti previše topi.Čim prođe ljeto,nestane i kinder joy,a vrati se kinder jaje.Prošlo ljeto nisam sačuvala niti jedno pa sam morala čekati ovo da ga se opet domognem.
Eto i Angie je imala isti problem!

@Jasna
One čokoladice su i "krive" za sve.

@Aleks
Pa naravno...može i vlat trave ako mu nađeš smisao :))

@Eda
Škola keramike?U,to bih voljela probati!

@Unique Hrebina
Meni se odmah dopala ideja s betoniranjem i svaka čast tebi,ali ja sam malo preljijena za to :((

@Lilly
Slušaj ti vjeverico koja to nisi,lopta uopće nije žrtvovana.Nikad nije ni korištena,jasno?Hm,osim za ovo :))

Pagnin Pamela kaže...

sei semplicemente geniale!!!

Anonimno kaže...

divno :)

Violet Fairy kaže...

a preslatko. Super ideja :D

Miki kaže...

Odlicna ideja,bubamare su prelepe,bravo i za decaka sto je crtao,a i list je bas lep.:)

Tatjana kaže...

Grazie Pam!
Hvala Jovana,Violet i Miki!

Mi Pequeño Rincon kaže...

Hola !!!! Esta super el tutoriallll y las bello los resultadoss , voy a seguir paseandoo por tu bonito blog besossss

Nely kaže...

Pre predivno,krasno slikovno objašnjeno,zaista idejice kod tebe lete brzinom svjetlosti:)

Good Ghost kaže...

Vidi se ko ima malu djecu...he he
Uopće nisam zamjetila da je to tako. ja mislim daih tu kod nas ima stalno
hvala na objašnjenju hi hi

Sanja kaže...

E sad znam zašto su tvoji radovi uvijek tako lijepi...zato što imaš male spretne ruke koje ti pomažu :))) Lijepo, domišljato i sviđa mi se!!!
Pozzz

Villa-loredana kaže...

Prekrasna radionica i zabava, rezultat je neminovno elegantan i efektan. Loredana

Romana kaže...

Ovo je više nego nevjerojatno! Savršena ideja!! I smokvin list i te bubamarice... Predivno! Naprosto sam oduševljena!!

Tatjana kaže...

Hvala i pusa svakoj!

Anonimno kaže...

Redovno čitam i pratim kreativne blogove, divim se, koji put kradem ideje, ali rijetko nešto komentiram. Ovo jednostavno moram jer je prekrasno i izgleda jednostavno...a kako radim u vrtiću, rado ću ove slatke bubamare napravit sa djecom.
Pozdrav, Ranka

Majto kaže...

Kako bi Hugo rekao, ne pada jabuka daleko od stabla ako je stablo jabukovo! A u ovom slučaju je! Bravo za mamu i juniora!!! Ideja je fenomenalna, to ću definitivno probat teta sa svojim klincima :-)))

Ankica Vucetić Cepulo kaže...

Ma divno, i list i bubamare, jaaako mi se sviđa, zaista!! Sve pohvale tebi i tvom malom!

Tatjana kaže...

@Anonimna Ranka
Hvala puno,cjenim Vašu iskrenost.Slobodno se poslužite,bit će mi drago.

@Majto i Poezijo
Puno Vam hvala i stojte mi dobro :)

Pat kaže...

How did I miss this???!

Love the lady bugs! There are so many of them in my garden, but YOURS are smiling ;)

Sandra Z kaže...

Bubamarice naše, velike i male, kakve samo ideje imate. Preslatko ...
Pozz:))

Tatjana kaže...

@Pat
They bring luck...so you are very lucky :))

@Z.
O moja Z.,hvala ti!

Unknown kaže...

Kakva ideja! Genijalno si to osmislila i napravila, preslatko nešto!

Sasa Sasha kaže...

Tvoj blog a i ovaj post je savrsenstvo ! bas kao pisano za mene :) Ako te zanima nesto o kozmetiki, odleti mala bubamara na moj blog :) cauuu !

Suzana kaže...

Nije lako bubamarcu,...zum,zum...baš lijepo ste se zaigrali. Prekrasan rad, animirala si juniora da boja-kakva sreća. Rezultat je ekselentan u svakom pogledu, mada zdjelica može zaista poslužiti i za čokoladna jajčeka tj.bubamare....bravo za kreativni tim!

Tatjana kaže...

Hvala Just me...,hvala Sasa!

@Suzana
znsš,jedva sam zadržala juniora da ne poleti :)

Anonimno kaže...

Odlično izgleda, ali mi nije jasno...kako to misliš da samo ljeti ću moći kupiti kinder joy??

Unknown kaže...

Dear Tatjana,

you're so right. Life is too short to connect on the spot. We look forward huge to the future. But until then I have to have patience ... und dies ist meine Schwäche ;)

Your sheet plate is great - a wonderful idea and inspiration!!!

Hugs
Tine

Tatjana kaže...

@Andrea,
zarolaj gore do 12 kmentara(mojeg)☝☝☝

Unknown kaže...

Bubamare su mi tako slatke, a nije ni čudo kad su tako dobro obojene! :)

Tina kaže...

odličan tutić,hvala ti puno! cmok!

Tadeja kaže...

Bokić, evo i mene konačno! :) Propustila sam more ljepote, ne pogledati, jer pogledam post kad objaviš, nego od srca napismeno odati priznanje tvojoj mašti, umješnosti, smislu za lijepo i trudu da to sve podijeliš. Doista ti se divim!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...