Translate

srijeda, 26. listopada 2011.

ANĐELINA I KUĆICE (naplavine 105.put)

Pin It

Gotovo da više i nemam što napisati na temu naplavina, osim da su zaista nepresušiv izvor inspiracije. 

Manja dašćica zamišljena je kao dekoracija koja se može iskoristiti i za kićenje božićno-novogodišnjih jelki. Plan mi je izraditi ih i u drugačijim pozama i haljinicama, a to će ovisit o moru, vjetru i dobroj kobi ( kako kažu lovci kad idu u lov)! Da se odvažim?

 


Kućice dobrodošlice u boji slonovače, tamnosmeđe i baby blue...I love you!


Linking up to :

homework


The 36th Avenue

36 komentari:

Goge kaže...

I love you, too!
Prekrasno je kako vodiš računa o svakom detalju. Bez mašnice ne bi izgledalo ovako lijepo.

Nasmijano nebo kaže...

ajmeee... zamisli bor pun takvih malih oslikanih... prekrasno!

Tina kaže...

kako je sladak! ma savršen je!

Angie kaže...

Da se odvažiš???? Vadit nam mast ili....? Šalim se, prekrasan ti je anđelak i sigurna sam da će sve varijacije na tu temu biti puni pogodak... Dobra ti kob!

Sandra Z kaže...

Ne bojim se za tebe, hoću reč, vjerujem da češ u svakoj naplavini koja nađe put do tvoje košare pronaći priču koju skriva :))
A Anđelinu bi svakako voljela nastaviti viđati u novim izdanjima ... dapače, nastavi, odvažno!

Jelena MS kaže...

Andjelina je preslatka ali ove kucice dobrodoslice su moj favorit!Odusevljena sam njima!!

Jasminka kaže...

Svi mi kroz život prolazimo kroz razne faze, od djeteta pa do starosti. Tako i ti u svojoj kreativnosti. Tek si ušla u fazu slikarstva, leži ti to, i samo hrabro naprijed. Ideja sa oslikanim daščicama na boru je super, čekaj samo kad ti ju ukradem. Šalim se. Što se tiče faza, dočekat ćemo mi oslikanu dječju slikovnicu, znaš o čemu pričam. Budi vrijedna, ovo doba godine je nepresušan izvor.

Loló Childrens kaže...

Beautiful creations!!!!
Congratulations.

Reyes ♥El telar de mi abuela♥ kaže...

fantástico!!!

Andreja kaže...

Welcome hiške so res luštne. Tudi angelček je corti.

Anonimno kaže...

E kad su naplavine u postu znaš da moram komentirat koliko su genijalne :) Obožavam ih! Kad ih ovako predstaviš rekao bi čovik da je jednostavno i odma mi dođe da idem na plažu tražit drvca i kamenčiće!

Suzana kaže...

Naravno da se odvaži. Sve što zamisliš izvedeš vrhunski. Anđelina je toliko nježna da vapi za dječjom sobom i oblakopričom.

Tina kaže...

Tisti angelček mi je zelo všeč. Res si ga lepo narisala.

Pipi kaže...

Zelim ti dobar ulov. Posto i sama lovim materil iz prirode i ovisim od prirode u kreaciji, znam kako to izgleda.
Andjelina je bas sik-dama. Krasna ideja za jelku takodje. Ljubim tebe sa tvojim naplavninama,. Ti to mene izazivas?

Tatjana kaže...

Jako mi je drago da Vam se sviđa...hvala!Budem se već javila s novim,ne? ;)

Keks kaže...

Ajme ovaj anđeo je preeeesladak! A kućice, na njih sam se već navikla, one su tak - bezveze :))) Šaaalim se, sve je prelijepo! Stvarno su te naplavine nepresušan izvor inspiracije, a kućice su postale tvoj zaštitni znak.

Creations by Ane kaže...

kakav bi to divan bor bio, krasno mi je kod tebe što naplavinama daješ šansu za "drugi" život

Olija kaže...

Love you too :D
Odvaži se, možeš :)

Pozdrav!

Sara kaže...

Anđeo je presladak :)

Deni kaže...

Em suas lindas mãos tudo se transforma,abraçosss.

Nena3110 kaže...

Oduševljava me tvoja kreativnost i veština.
Podseća me da sam se kao mlada žena, stalno divila skulpturi koju su u kući imali naši stanodavci na početku našeg braka, a radilo se o drvetu-grani, koju je reka izbacila, koja je samo stavljena na postolje od drveta i izlakirana.
Loredana, nadam se da ćeš videti, to je bilo kod oca onog čoveka po kome si mi poslala give away!

Good Ghost kaže...

Anđelina je baš vražičal, gdje god da je staviš bit će odlična, čekam nastavak

Anonimno kaže...

Ti sa svojim idejama možeš se odvažit na bilo što. .jer stvarno ideje su ti nepresušne i fantastične. .

by pure kaže...

ma samo ti nastavi sa naplavinama! tako ti to savršeno izgledda! bravo! po 105. put!

Ika Verunica kaže...

Evo me gledam u ove tvoje naplavine i divim ti se.....

VolimBoje kaže...

Imam viziju mnoštva ovakvih Anđelina i anđelčića na božićnoj jelki...ma super!

Romana kaže...

Predivno! I do najmanjeg detalja sve savršeno!

Villa-loredana kaže...

Ma ki te ne bi volija susedo moja, pozdrav. Loredana

an. kaže...

odvaži se! Blagdani su blizu!!! Pusa!

Unknown kaže...

ađelina je zakon! tvoj novi alter ego :))))))

Tamara kaže...

vidjela sam na hmf u Puli tvoje kućice i još su ljepše u živo nego na slikama!!

Tatjana kaže...

@Tamara-hvala ti puno!

eda kaže...

Joj, koja slatka Anđelina!!! Već ju vidim u bezbroj verzija na jednom naplavljenom božićnom drvcu...
I opet moje omiljeneeeee kućice!!

Unknown kaže...

Slaaaaaaatko mi je sveee!

Anonimno kaže...

Preeslatka mi je mala Anđelina!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ kaže...

soooo cute.

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...