Translate

petak, 28. listopada 2011.

ANĐELINA,AURELIJA I GIOCONDA( naplavine 106.put)

Pin It

Ne samo da sam se odvažila već sam i uskočila u novi vrtlog iz kojeg teško da ću uskoro isplivati. Anđelina je dobila nove prijateljice. One su jako nestašne, ali strašno drage. Vole sve što vole i današnje mlade djevojke, njeguju svoj izgled, izmjenjuju frizure, a najviše luduju za haljinama različitih uzoraka i boja tako da ćete ih često viđati u istim. Zbog toga, da nas ne zbunjuju tko je koja, upoznat ću Vas s njima :

Anđelina ( smeđokosa ), nju znate otprije.


Aurelija ( zlatnokosa ),


 

i Gioconda ( narančastokosa )

 



A znate li da Anđelina, Aurelija i Gioconda imaju još dvije prijateljice koje će im se uskoro pridružiti?

24 komentari:

Anonimno kaže...

gioconda mi se proprjo pježa...

Suzana kaže...

Baš lijepo i nježno! Predivna kombinacija s naplavinama, super boje i ideje.......ma divim se!

Nasmijano nebo kaže...

a pretpostavljam da su to one dvije nevolje - Brunhilda i Kunigunda. baš me zanima kako one izgledaj. nisam ih nikad vidjela, samo sam čula za njih.

Sandra Z kaže...

E pa to se moglo i očekivati od jedne samosvjesne, vesele i vrckave ljepotice kakva je Anđelina. Da će ubrzo skupiti svoje "malo" žensko društvance.
Sigurna sam da će krenuti u jednu nezaboravnu avanturu i s nestrpljenjem ću pratiti sve njihove dogodovštine :))

Romana kaže...

Baš su slatke. I zanimaju me kako izgledaju još dvije prijateljice.

Nena3110 kaže...

Divno, savršeni radovi, a ti si se baš "zalaufala".

A... nakit kaže...

anđeosko lijepi... :)

Pipi kaže...

Sto ja volim ovu fabriku andjela, naplavnina, sarenih boja, najlepsih cvetova. Ova fabrika vredi milion dolara. 3 put ura za Tatijanu..obizavam teeee.........ovi andjeli pevaju, vole, ispunjavaju zelje. Divota jedna. Moram da ti ukradnem koji detalj, moram.....hahahhhaha

Unknown kaže...

Sjajno! Mnogo su slatke i vesele i jako mi se dopadaju! :)

Anonimno kaže...

Širiš društvo :) Drago mi e da prvi anđelak nije ostao sam, a veselim se vidit ostatak ekipe! Mame me te tvoje naplavine da se i sama okušam i napravim nešto od svih onih silnih drvaca koje skupljam... nikako da se pokrenem!

Angie kaže...

ahhhhhhhhhhh...... istopila sam se.....

eda kaže...

I ove tvoje prijateljice kao u Sevinoj pjesmi sanjaju zemlje daleke... ja im želim i azurne zore i preplivano more, na ovako slatkim naplavinama sigurna sam da će ove prelijepe prijateljice otploviti u artdrops legendu (barem kao i kućice:)))

Tatjana kaže...

♥♥♥ Hvaaalaaaa ♥♥♥...I ja želim azurne zore i preplivano more, i da,društvo se širi, ali nisu Brunhilda i Kunigunda...već Mrgareta i Gvendolin.Morat ćete malo pričekati da vidite tko je koja ♥

an. kaže...

Baš MRGARETA?
Pedivne su! U tvojim rukama naročito!
Ova narančastokosa slatkica je moj favorit!!!

Ika Verunica kaže...

Jooojjj...slađahne li su!!!

Biljana kaže...

Preslatke su, cijela druzba, genijalno:-))

by pure kaže...

prekrasnr su! a ja čekam i nekog muškog anđela!

Marta kaže...

¡Qué bonitas pinturas!.
Besos desde España

Good Ghost kaže...

male slatke prijateljice, jedva čekam da upoznam nove

Prirodna kaže...

koje ti ideje imaš, pregenijalno :) :)

χρυσάνθη kaže...

Υπέροχα όλα !!! Παιχνιδιάρικα !!! και πολύ γλυκά!!!!

Tina kaže...

fantastične su!

Helena kaže...

Hi,
you have a very wonderful blog and your works are very beautiful, i love your Style.
GREAT greetings!!!

Helena_VS
*)

Sanja kaže...

:))) preslatko!!! I zlatnokose i smeđokose sve su lijepe u svojim lijepim točkastim i kockastim haljinicama! Ti si neiscrpan izvor kreativnosti! žao mi je što ne mogu redovito pratiti sve što radiš i komentirati :(
lp

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...