Translate

nedjelja, 30. listopada 2011.

FANCY ŠMENSI UMATANJE

Pin It


Radi se o poklonu tipa "Imama ideju!", odnosno kad netko zamisli što da napraviš, a u cijeloj priči ti si nebitan.

Dakle, kolegici treba poklon. Pošto već i zna što, na moj prijedlog da donese nešto košarasto u što bi to mogli i posložiti, od kuće donosi košaricu-vazu. Nemam sliku kako je prije izgledala, ali da ju treba zabijeliti, to sam odmah znala.


Potom sam načrčkala lavandu i provukla saten traku te zalijepila tkaninu na unutarnji rub. 



Poklone sam posložila unutra, stegnula traku i dodala leptira. 




U ovoj varijanti svijeće su u košarici. Da je košarica viša i punija, izgledalo bi puno ljepše.


Ovakvo umatanje može se korisititi za mnoge prilike...Zamislite običnu kartonsku ili limenu kutiju prepunu mirisnih kolačića, božićnih, trajnih ( ma što to značilo kad kod nas ne traju ni dva dana ).

A od papira možete napraviti tuljak i napuniti ga bombonima, a tko god da ga dobije bit će zadovoljan ;)




34 komentari:

Sandra Z kaže...

O daaaaaaaaaaaaa, i ja si mogu zamisliti kutiju, divno umotanu punu finih kolača .. samo šteta onda ovakvog omota jer bi ga brzo rastrgali.
Ove točkaste svijeće su mmmmmm, predobre!

by pure kaže...

super ideja, thx Tatjana, iskoristit ću to za božićne poklone.

gordana kaže...

Prekrasno skomponirani poklončići u košarici.

Inmaculada kaže...

Unos encantadores trabajos.
saludos Inma¡¡¡¡¡

Good Ghost kaže...

super poklon, ideja je odlična

Nasmijano nebo kaže...

Fenomenalno! Odlicno! Jako mi se svida. Stvarno. Pogotovo to sto si nacrckala lavandu. Da... Bas! Ne pricaj!
Ja u zadnje vtijeme imam problem da ljudi uopce ne dozivljavaju pakiranje. Samo ga razdrapaju i bace. A ja sam se toliko trudila. :(
Mozda da napravim ko moja svekrva - u vrecicu od Dione ili Konzuma i jos kemijskom napisem na vrecicu za koga je.

Romana kaže...

Prekrasno je umotano, baš mi se sviđa košarica sa zelenilom pri dnu, iz kojeg "raste" lavanda. Super!

Sandra kaže...

Odlično mi je ovo s košaricom, odmah idem tražiti stare i ružne da ih pretvorim u bajne poklone za nadolazeće blagdane:)))

eda kaže...

U pravu si, i najmanja sitnica postane "ono nešto" kad je upakovana u lijepu ambalažu... a ova tvoja je prekrasna, ma izvrsno si objedinila sve detalje u jednu priču...
A tuljak!! Mljac, mljac!!

Fairy kaže...

Super, jako lijepo u lavanda ljubičasoj kombinaciji!

Pipi kaže...

Tacno tako, svako ce biti zadovoljan, a ti uvek imas posebne ideje da tvojim poklonima ne da ce se svako radovati, vec ne bi me cudilo da stanu ispred na kolena i svako od njih duboko moli da bas on bude taj srecnik i dobije tvoj poklon. Pozdrav

Villa-loredana kaže...

Pozdrav iz sunčanog Peroja, lijepo i elegantno. Loredana.

Fairy kaže...

Super lijepo! Predivno u lavanda ljubičastoj kombinaciji!

Unknown kaže...

Taman sam htela da nahvalim poklon br.1, kad ono iskočilo umatanje br.2 i sad prosto en znam o kojem ću pre! ;) Da se razumemo: lavanda i ljubičaste nijanse su savršenstvo, a ti to tako lepo sve uklopiš da svako može samo da se oduševi! E sad, ovaj drugi umotani slatkiš me je skroz očarao: super idejom, jednostavnosti i neodoljivosti!

Mis pijadines kaže...

Preciosos trabajos, muy bien presentado.. y el colorifo genial... un beso...

Lastavitza kaže...

Kako bih ja voljela biti negdje blizu tebe, da ti stalno dosađujem i ispitujem - a šta ćemo danas praviti? A šta ćemo danas raditi? :)
Onda se sjetim da ti kući već imaš jedno čudovištance sa brdom pitanja, koje bi sve da zna :)
Ja sam odustala od ovakvih pakovanja jer rijetko ko to cijeni, mada ima još rijetkih dragulja :)))

Suzana kaže...

Veselo,elegantno i posebno za svaku priliku,osobu,uzrast!

Biljana kaže...

Ah, i ja bih volila dobiti ovakav poklon, prelijepo:-)

Ika Verunica kaže...

Baš lijepa košarica,super ideja....

Marta kaže...

Un trabajo precioso, me encanta la lavanda.
Besos desde España

Miki kaže...

Sve je lepo uradjeno,od košarice do poklona u njoj.
Jel ti mogu biti bliže? :))

Goge kaže...

Odlično zamotano i to u kojoj boji. Nisam shvatila gdje su nestale svijeće na zadnjoj slici košare???

Tatjana kaže...

Drago mi je da Vam se sviđa.Ja sam ipak od onih koja voli umatati jer to meni čini zadovoljstvo...

@Goge-nisu nestale samo sam zamislila da poklon bude u dva dijela,košarica s onim unutra+svijeće izvan košarice

Anonimno kaže...

Tuljac sa slatkim iznedađenjem mi je jakoo njamii!:)

Olija kaže...

Ajme, predobre ideje, savršenstvo, pogotovo ovaj tuljac s bombonima.

Pozdrav!

ivana kaže...

I ja sam od onih koji misle da je umatanje bitan dio darivanja. Pala sam na tuljac ;)

Nely kaže...

Prelijepo mi je sve,ali svijeće su mi posebne..krasne idejice ..pozdrav draga!

P. kaže...

slatko i jako kreativno :)

Deni kaže...

Que cestinha mais linda Tatjana!!!!!Que belas ideias você tem!!!!Abraçosss.

χρυσάνθη kaže...

Εξαιρετική δουλειά !!! Καλό μήνα !!!!!

Inddu kaže...

mah kao i uvijek PREdobro!
svaka cast,
a ja bih bas voljela da me neko obraduje tuljkom -ja nekoga hocu !
:*

Tina kaže...

Čudovito si narisala sivko in tistu tulec s srčki je superca.

Tina kaže...

bas je fensi smensi

Nena3110 kaže...

Ne znam kako sam previdela ovu lepotu, a svaku naplavinu sam "prostudirala".
Savršena je korpa, a tek "fišek" sa bombonama, tačka na I.

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...