Translate

subota, 7. travnja 2012.

HECTOR U POTRAZI ZA SREĆOM

Pin It

Ako volite Malog Princa, tada preporučam Hectora u potrazi za srećom!


Igrom slučaja, upućena sam na nju, točnije, na njezinu naslovnicu jer sam trebala pokušati napraviti nešto slično naplavini i balonima od žarulja sa citatima iz te knjige...Kad sam ju ugledala, zaljubila sam se u plavo nebo i bijele oblake, i neizmjerno simpatičnu ilustraciju samog Hectora.




I dok sam smišljala plan "što-kako-čime", kupujući knjige za osobni užitak, nabasam na upečatljivu naslovnicu koju bez dvojenja kupim. I po ne znam više koji put, uvjerim se da je sreća u nama samima te da je život u svojoj osnovi vrlo jednostavan.

I sretan Vam Uskrs!




Linking up to :

UndertheTableandDreaming
homework
The 36th AVENUE

33 komentari:

Sonaj kaže...

Neviđeno,originalno,zanimljivo i doista posebno!Moram probati ovo sa žaruljama.Hvala na ideji!!!Nažalost , meni se nije dopao Mali princ ( moja djeca ga imaju za lektiru) pa sam ga silom čitala.Zato je tvoj uradak POSEBAN!
Sretan ti Uskrs!

Lenka kaže...

Predobro idejno rešenje, neopisivo mnogo mi se dopada!!!

Biljana kaže...

Svaka cast, izgleda fantasticno!:-))
Sretan Uskrs!

Nataša kaže...

"uvjerim se da je sreća u nama samima te da je život u svojoj osnovi vrlo jednostavan" slazem se u potpunosti,Sretan Uskrs :)

Pepeljuga s' Juga kaže...

Sreca je kad me uz morning break doceka srecni post :))

bensedin art kaže...

Ove tvoje naplavine izazivaju neopisivo osećanje radosti:)))

Sandra Z kaže...

Odlična je ova ploča sa citatima ... baloni su predobri! Slažem se, život je zapravo jako jednostavan ...
Hvala ti na preporuci :))

Good Ghost kaže...

Slažem se u potpunosti s tobom. Hectorova potraga za srećom je genijalna.
I tebi draga i tvojoj obitelji sretan Uskrs

Bi_bop kaže...

super ideja!!! i tako preslatko,radovi su ti divni

Mis pijadines kaže...

Muy original...te superas dia a dia... un saludo

Lilla Indigo kaže...

Jako lijepo :)

Jelena MS kaže...

sarmantno kako samo ti umes!!Srecan Uskrs!

Marinica kaže...

Prekrasno je !

Romana kaže...

Oduševljena sam tvojom idejom o ovim balonima-žaruljama, stvarno svaka čast! I također želim sve najbolje! :)

Marta kaže...

Un trabajo super original, me encanta, tienes mucha imaginación.
Besos desde España

Χαρά Θεοδωρίτση kaže...

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

loscoloresdesole kaže...

A very nice work!!! and so original. Congratulations:)

Sani kaže...

žruljice su mi totalno kul! kod mene ne bi bile dugog vijeka, u zadnje vrijeme stakleni objekti drhte preda mom, kao slon u staklani sam! želim ti sretan, radostan i opušten Uskrs!

Nely kaže...

Tako lijepo i originalno..sretan Uskrs draga Tatjana!

Misty kaže...

Kako su slatki mali baloni, svaka čast! :)

Magia da Inês kaže...

Super original e muito bonito.

°º♫♫
Páscoa é renascer.
Feliz recomeçar!
Feliz Páscoa!

。°º..(
。°º.(,)
。°º|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
。°º|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
。°º|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
。˛º°%¤ª“˜¨¨
°°º❊#ª“˜¨

Lastavitza kaže...

Moja prijateljica je kupila Hektora jednog divng dana koji smo provele u njenom gradu, nikad ga nisam pročitala ali i dan danas mi je ta knjiga simbol nepomućene sreće i bezbrižnosti...

Ika Verunica kaže...

Prelijepo!!!!
Sretan Uskrs!

Anonimno kaže...

još jednom ostadoh bez teksta! Predivno!

Sretan Uskrs :)

ivana kaže...

ajme, prekrasni su ti luftbaloni od žarulja!!! Sretan ti Uskrs i želim ti što jednostavniji život

Anonimno kaže...

Prekrasno! Ti to tako lijepo radiš.

Pipi kaže...

I tebi duso srecne praznike. Naravno da je zivot divan, lep,jednostavan i prosto zivotan i svemoguc..hahhhha
Krecija je osnova zivota na svim poljina i upravo pocinje u umu. Sve je povezano a ti to znas. Cmokic
A ovo sto si napravila je preslatko i bas mami na jendu voznju u visine, ovako na tvoj nacin LUFT- BALONOM!

Nasmijano nebo kaže...

dobro, tko je taj Hektor??? nisi nam ništa rekla o njemu a zanima nas. jesu li to njegove rečenice i zaključci? jel on zaključio da je život jednostavan? kako se njemu sviđaju balončići i naplavina? šta je rekao o tome?

the cape on the corner kaže...

that is adorable!

. kaže...

Genijalno i inspirativno! Well done :)

Φανή kaže...

Just amazing! Keep up the excellent work!

Tina kaže...

tvoja masta radi 24/7

Unknown kaže...

Dugo, dugoo, dugo nisam videla nešto ovoliko maštovito :) Divno je :) :)))

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...