Translate

petak, 12. srpnja 2013.

ČUDNOVATI LEPTIR

Pin It

Letio je slobodno.

 Leptiriću, šareniću, dođi meni amo...

Znatiželjno je dolepršao vidjeti tko pjeva.

I dok je on proučavao mene, ja sam njega. Kao da smo znali da ovaj trenutak neće trajati dugo, stajali smo nepokretno, svako u svojoj pozi, poštujući se međusobno.


Nošen laganim povjetarcem, miris cvjetnog nektara poškakljao je njegova osjetila. Krilca su zatreperila, on odletio, ja nastavila pjevati...
 
 

 
Fly me to the moon
Let me play among the stars
Let me see what spring is like
On a, Jupiter and Mars


Linking up to :


By Stephanie Lynn

Elizabeth and Co.

11 komentari:

Nike kaže...

Super, super je!

Anonimno kaže...

Čudnovat, sa prelepim plavim očima i tvoj:)

By Neymes kaže...

OLÁ AMIGA,NADA ESCAPA DE SUA MÃO (SORRIR),PARABÉNS MAIS UMA VEZ.BEIJOS.VALÉRIA.

Sandra Pecić kaže...

Tanja,postala si pravi skulptor.Zadivljena sam ovom umetnošću od naplavina..

Unknown kaže...

prekrasno, i tako originalno,... svaka čast... DuiT

Gina-Teta kaže...

Όμορφο και παιχνιδιάρικο!

the cape on the corner kaže...

what a unique and cute idea!

Marinica kaže...

Skroz je fora! Mene asocira na neku ludu mušicu :D

Arêtes et Moi !!! kaže...

SUPER !!! j'adore ...

free style creating by Villy kaže...

You are so creative!!!I like so much your blog- new follower!
hugs from Greece
http://freestilcreatingbyvilly.blogspot.gr/

Tina kaže...

kukac je super

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...