Translate

utorak, 24. travnja 2012.

KLUPICA PRIJE ZOMBI ZONE

Pin It

Ovo je ( ako dobro brojim ) treći makeover najobičnije ikeine klupice. Bijela boja, naslikane ruže uz diskretni dodatak šablona. 



 
Nju sam napravila prije no što sam ušla u zombi zonu. Ako ne znate što je zombi zona, sam ulazak u zonu prepoznat ćete po karakterističnim retoričkim pitanjima i iščuđavanju :

Ajme kakav je ovo dan??? Je li i Vama teško? Meni se oči same sklapaju i osjećam se kao zombi. Tu sam, kao stalno radim ( barem je takav osjećaj ), ruke mi vise do poda, vučem noge, zapinjem o mrvicu kruha.

A daljnji razvoj možete očekivati kao u primjeru pisanja ovog posta  :

Dok osmišljavam tekstualni dio, Juraj me prekine i viče da voda ( za kavu ) kuha. Otvaram ormar kako bih uzela šalicu, a u ruci mi ostanu vrata jer su se odvalila na jednoj strani ( sistem koji se otvara prema gore, širine 1,20 m pa sami zaključite koliko su teška ). 

Nekako naguram tipliće natrag da barem vrata zatvorim i da izdrže dok mr.P. ne dođe ( koji by the way još ni s posla nije stigao, ali što jest-jest, prijavio je kašnjenje ). I dok voda još uvijek kipi, moram brže bolje zalijepiti neki podsjetnik dok ne zaboravim ( jer ipak sam u zombi zoni ). 

Nađem papir ( post it, super, ne moram posebno lijepiti ) napišem upozorenje i stavim ga na vrata. I konačno, pomislim, idem dovršiti kavu . I dok ju ja završavam, poleti papirić i pada direktno, najbržom i najpravocrtnijom putanjom ravno u vodu ( dotična su vrata iznad sudopera ). 

Kvragu! 

Odložim opet lončić s vodom i brzo grabim papir dok se boja flomastera ne razmulja jer je već polako počeo tonuti, a sve skupa moglo bi biti jako opasno za bijela vrata ormara ( jer komu se da  ponavljati cijeli postupak pisanja kad se nalazi u zombi zoni? )

Zalijepim ga onako mokrog ne obazirući  se na osobnu površnost. Još ga i krajičkom desnog oka, razroko koliko mi vid dopušta, nadgledavam dok nastavljam kuhati kavu. Natopljen vodom, zarolao se kao sarma dok krupne kaplje vode kapaju natrag u sudoper, a sama poruka gubi cijeli smisao jer se više uopće ne vidi što piše. Ali nema veze!

 I kad sam konačno zakuhala kavu, po pravilima zombi zone, morala sam i nju krivo izliti, uz rub, ali tako da ni sama to ne primjetim sve dok šalicu ne stavim na stol i ostavim tragove ( nekoliko puta ). 

Ali znate što je u cijeloj priči ispalo kako treba? Papirić se sam ispeglao i još uvijek stoji, ravan kao nožni prsti balerine, a ja imam gotov post i sad idem vidjeti što ste Vi radile!

24 komentari:

Ika Verunica kaže...

Klupica je prelijepa!!!
Sad mi je lakše kad sam napokon i to doznala da ovo što mene drži zadnjih deset dana spada pod Zombi - zonu. Oooo.. hvala ti draga....

Pepeljuga s' Juga kaže...

E bas je zombi zona ;) Meni onako bunovnoj jutros u masinu s belim vesom uleti crvena kosulja..sad imam brand new roze jastucnice..

Nasmijano nebo kaže...

A da u zombi fazi pocnes pisati romane? Ili bar kratke price? Eto, to ti odlično ide, osim oslikavanja klupica.

Lilla Indigo kaže...

Baš je lijep stolac:)

ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΤΣΑΡΜΠΟΠΟΥΛΟΥ kaže...

you are fantastic BRAVO

Mis pijadines kaže...

Te ha quedado muy elegante... un saludo

Lilly... kaže...

Klupica je genijalna, a sad sudoper, ormarić, papirić... ha ha (jesam sad zločesta ako se smijem?) :D Draga moja, rekla bih ti da uzmeš odmor, al onda ćeš mi tu faliti i opet ne bu dobro. A uostalom ti ionak nemaš mira, bila u zombi zoni ili ne. Eeee, a kak se jubi kad si u zombi zoni? Jesu to neki "spešl" poljupci? Možda iznad sudopera, ha? :P

Jubiiiiiiiiin! (a ti napiši na papirić!)

Anonimno kaže...

Jako zanimljiv post! Stolić je presladak. Ah, vrlo dobro mi je poznata zombi zona. :))

tena kaže...

draga moja, ovo jugo će proć danas-sutra, a tebi će ostat ova prešesna klupica!

Romana kaže...

Klupica je jednostavna i nježna, za ovu zombi zonu melem za oči. Meni je strašno teško ovih dana, pogotovo kad se vrijeme jako smrkne i kad se jedva vidi u kući. A još malo i doći će i lijepi dani. :)

Suzana kaže...

Stani najprije i popi toplu,mirisnu i finu kavu! Tada kreni s čitanjem a ja ću se diviti klupici jer to i zaslužuje.

Rosy kaže...

un trabajo muy bonito.. un saludo... :)

nail crazy kaže...

ahaha, barem su priče iz zombi zone dobre ;-D
meni je klupica krasna, taman dovoljno dekoracije na njoj - ni premalo ni previše :-D

Nataša kaže...

klupica je super.pozdrav iz zombi zone!

Unknown kaže...

Te ha quedado preciosa.
Saludos. Paloma

Good Ghost kaže...

Štokrl je fenomenalan. Ako je uopće ovdke o njemu rijeć... he he

Sandra Z kaže...

zombi, zombi ... može, dok ovako dobro pišeš ... samo daj. Zanima me jel bilo još uopće poruke na papiriću kad se izravnao?
I što je bilo dalje?

Klupica, sjedi, pet! deset!

Tadeja kaže...

Nadam se da si živa i vrata popravljena! ;) Znam kako ti je, oooooo znam!
Drži se! :* Klupica je preslatka!

Tatjana kaže...

Ajme koliko nas zombi-zonuje!!!!!!

@Sandra-jep!Sve je ostalo!Još uvijek stoji...

@Tadeja- ne, ne znate! ;)

Marta kaže...

Te quedó preciosa esta mesa, unas flores muy bonitas.
Besos desde España

Nely kaže...

O joj koji zombi dan..vrlo mi poznat i blizak..klupica je med pravi..pusa i drži se!

Mimi kaže...

Predivno izgleda... Ja sam bas u potrazi za starim stolicama i klupama da ih malo osvezim... :)

Rosalie kaže...

Ich geh grad ein wenig im Bloggerland bummeln und bin hier bei Dir gelandet. Sehr schön hast Du es hier. Da guck ich gern wieder rein.
Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

Tina kaže...

ljepo,jednostavno,elegantno!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...