Translate

srijeda, 6. listopada 2010.

NASMIJANOM NEBU I OSTALIMA KOJE TO ZANIMA

Pin It
Svi likovi priče dio su jednog kompleta, a napravljeni su od furniranog iverala. Nakon brušenja brusnom spužvom(super stvar)ofarbani su bijelom bojom za drvo na bazi vode koja se jako brzo suši tako da je svaki elemenat bio pripremljen,tj.obrušen,ofarban(u 3 ruke) i suh u jednom danu.Velike površine farbala sam malim valjkom(cca 10 cm), a manje kistom.Boju sam malo razrijedila vodom, onako od oka da mi se lakše razmazuje dok farbam.

Inspiraciju za urediti Mali ormarić pokupila sam sa?Sa…Hobbychic-a ,naravno, gdje se u tutorialu mogu vidjeti svi detalji.Vrata,nakon što sam ofarbala podijelila sam na kockice(kao rešetku) s pik trakom i ofarbala svijetlom plavom bojom koju sam sama iznijansirala uz pomoć plave akrilne boje i bijele boje kao baza i to onom istom kojom sam farbala sve u bijelo.

Kada sam skidala pik traku, na pojedinim mjestima svijetloplava boja se malčice razlila ispod rubova, a razloga je pretpostavljam prevodena svijetloplava boja.Kasnije kad se to sve dobro posušilo te sam htjela ići popravljati neravnine, zapravo mi se i sviđalo pa nisam niti dirala.Jedino ako se nos približi na nekih 5-10 cm vide se neravnine.

Velikim Vas poljupcem pozdravljam sve,
Tanja

1 komentari:

Nasmijano nebo kaže...

aaaaaaaaaaaaaaaa... gle me, u naslovu sam!!! hahaha!!! hvala ti što si podijelila "recept" s nama. ma znaš, svi mi to manje-više znamo raditi, ali svatko to radi na neki svoj način, pa je uvijek zanimljivo čuti kako je to netko drugi napravio. evo, npr. ne bi mi na pamet pala brusna spužva (btv. kakva je to uopće spužva???).
a ja imam još pitanja...
kako si zaštitila elemente nakon oslikavanja?
hmmmm... previše pitam???

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...