Translate

subota, 20. studenoga 2010.

ANĐELI ČUVARI

Pin It
Jučer su me pronašli moji anđeli čuvari,a poslala ih je lipa Mare po završetku Giveaway-a u kojemu je moja malenkost odabrana uz pomoć strašnog stroja.Iako sam znala kako izgledaju,ne mogu Vam dočarati koliko su nježniji i topliji u stvarnosti.I sada dok ovo pišem osjećam kako me prožimaju pomiješani osjećaji ugode i uzbuđenja.Gdje god da sam ih probala staviti, uklapaju se kao da su rađeni upravo za taj kvadrat slobodnog prostora.


Ali to nije bilo sve!U paketu se skrivao još jedan osebujan poklon koji je upotpunio cijelu priču.I dirnuo me u srce!





Mare je zakon!!!Zna pogoditi u sridu...u dušu!Hvala Mare!

Anđele čuvaru mili,
svojom snagom me zakrili
Prema Božjemu obećanju
čuvaj mene noću danju.

12 komentari:

Lilly... kaže...

Prekrasno! Čestitam na poklonu!:)) A Mare je sva posebna, baš kao i njezini radovi! Pusa!

eda kaže...

Samo ti nama "vadi mast" ovim anđelima... šalim se, čestitam ti još jednom na nagradi, drago mi je da si pobijedila iako smo se pošteno borile i trudile, zar ne? Vjerujem da ćeš za njih pronaći neko idealno mjesto na kojem će zasjati u punom sjaju...

Tina kaže...

bravo,čestitam na nagradi!

Mare kaže...

<3<3....
nisam zaboravila samo trokutiće:(.....imala sam namjeru i cijelog "anđela čuvara" napisati i priložiti:))....
ti si ispravila moj propust:))....
M...

Anonimno kaže...

Čestitam na nagradi!

Sandra Z kaže...

Divno je :)) Zaista su posebni pokloni!

Nasmijano nebo kaže...

lijepi su! pazi ih i mazi :)

Suzana kaže...

Divno! Čestitam na osvojenoj nagradi!

Good Ghost kaže...

Prekrasno, čestitam na nagradi

Sandra Z kaže...

Tatjana, posebna nagrada posebnom blogu (i sestrici "vještici") - čeka te na mojem blogu. Lijep pozdrav.

Sanja kaže...

Čestitam ti na nagradi za koju smo se mnoge grabile i da smo bile sve na hrpi...ne znam, bilo bi počupane kose :)))
Anđeli su kao iz bajke i Mare ih je savršeno napravila i to može samo ona, žena za stilom i srcem koja nas nesebično daruje!
Hvala joj!

Marta kaže...

Muy bonitos trabajos, me encantan.
Besitos dese España

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...