Translate

četvrtak, 3. veljače 2011.

PRIOPĆENJE

Pin It

Sve na okupu












24 komentari:

Nena3110 kaže...

Zaista izgleda impozantno toliko savršenih radova na jednom mestu.
Hvala što si radeći, s ljubavlju, mislila na nas, a posebno se zahvaljujem što si na mene mislila.
Želim ti puno uspeha i sreće!

Lilly... kaže...

Ahahahahahahahahahahahahahaha! GENIJALKO!!!! Evo puštam suzu, ali smijuljicu! Pusaaaaaaaaaaaaa

Majto kaže...

Ti si šašava skroz na skroz, šašavice jedna šašasta!!! Ovo tvoje "priopćenje" je zakon, totalno u tvom stilu! Jako mi se sviđa ideja s filmićem, oduševljena sam i super mi je što te možemo vidjeti i čuti u isto vrijeme!!! Hvala ti na Majtos spremniku, baš sam happy zbog toga! I još nešto, jednostavno ne mogu, a da se ne osvrnem na tu plavu divotu na drugoj sličici... ta divna plava noćna... Amalka... AH!!! SIMPLY THE BEST!!!

MICE TORBICE kaže...

aaaaaaaaaaaaaa...gotovo?????šmrc!!!!
Ovo mi je bilo super SPREMANJE...:)

Good Ghost kaže...

lijepo, šmrc, već sam se uplašila, ali to je samo za serijal, uh
pusa

HRANDICA kaže...

Baš si kreativka u svim smislovima ove riječi. Odkud ti ovo pada na pamet :)))).
Pusa♥

eda kaže...

Genijalan završetak!! Iako mi je, moram priznati, pomalo žao što je završilo... Bilo je veselo i poučno, hehe, zahvaljujući tebi i moja kolekcija staklenki poprilično je porasla:))

Nasmijano nebo kaže...

imaš naušnicu na nosu!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jao, jao, jao!!! stvarno si... ne znam... fale mi riječi... šmrc! rid-rid!

Anonimno kaže...

Totalno si luda i otkačena, prava bikica:)))))

Anonimno kaže...

Naplakala sam se jer je gotovo, aaaa šmrc....ludo jedna:))))

Ariana Moj Hobi kaže...

Dakle!!!!!Divno te vidjeti i čuti,a najslađa si kad si se nasmijala...ma ja sam eto,ganuta,ideja je fenomenlna,doista je čast biti u ovoj skupini...ah,meni je iskreno i dalje "moja" limica najljepša...tako je divno znati da na ovom svijetu ipak ima krasnih ljudi.
Hvala ti što si mi uljepšala siječanj i potakla me na spremanje...
VELIKI PUUUUSEK....

Anonimno kaže...

Baš si me oduševila.....slatka si skroz i simpatična!!!!!

Tatjana kaže...

I vi ste meni drageeeeeeeeeeee!Hvala!

bensedin art kaže...

Opasna si:))))!

Tadeja kaže...

:))))))
Zgrabila me viroza, glava mi se raspada, ali dižeš me iz mrtvih! :)))
Stvarno si luda ko puška! :)

Biljana kaže...

Pa ti si SUPER!!!
Otkacena, kreativna, originalna, NAJBOLJA si, hvala sto sam i ja bila dio tvoje price:-)
Velika pusa

arba kaže...

Hej big sister i ja bih takav radni stol!!!pukla sam od smijeha i je žao mi je što je gotovo!!
Moram i ja zahvaliti na mojoj crno bijeloj romantic šalici...uživaj u redu svoga radnog stola i želim ti da ga što prije unerediš i dobiješ brdo stvari za koje ćeš morati raditi spremnikeeeeeeeeee!!!!

jasna kaže...

I mene si nasmijala, a red na tvojim policama izgleda savršeno. Pogledaj moj novi post-pisala sam i o tebi. Pozdrav!

mamakreativka kaže...

originalno.

Lenka kaže...

Jaoj koja si ti super cica!!! Potpuno su me oduševili tvoji prelepi spremnici u serijalu, prethodnih 15min sam pregledala celu seriju i potpuno ti zavidim na ovom predivnom redu i organizovanosti :))))))

Unknown kaže...

Mogu reci samo....S K A N D A L ...zar ovakvu seriju prekinui...S R A M O T A

Villa-loredana kaže...

Ovo nije soap opera, već kreativnost, i to se ne smije prekinuti već mora valovito nastaviti kao lito valovito. Pozdrav i sunčani bušić s ove strane Pule, susjeda Loredana

Unknown kaže...

(B)...leasava...(L)...udo....(E)...to... (N)...as ... (T)..otalno... (O)..čarala

Tina kaže...

hahahaha,šašavice jedna,kako si se zbunila na kraju :) i ti si bikica? kad ti je rođendan?

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...