Translate

subota, 3. rujna 2011.

ŠTO ĆE MENI OBLUTAK,NAPLAVINA,ŽICA I DAS MASA?(po stoti put!)

Pin It


Da li ove starke možete dobiti od para oblutaka ?

Možete!

Što dobijete kada uzmete tri oblučića?
Malo selo!
 

 A kad uzmete jednu malu naplavinu?

Kućicu 2 u 1!

Kad uzmete iglu, konac i malo platna, što možete napraviti?
Kišni oblak!


Da li uz pomoć kalupa i das mase možete oblikovati zvijezdu?
Možete!

Da li se od žice može oblikovati cvijet?
Može!

I što će Vam sve to?  
Da zbrojite bodove!

Svaki točan odgovor donosi jedan bod. Ukoliko ste na sva pitanja točno odgovorili, sakupili ste šest bodova, a to bi Vam trebalo biti dovoljno da ponudite konačan odgovor  :

Zakačka Welcome - Sve u jednom 

 




Linking up :

44 komentari:

Romana kaže...

Vau, iznova se svaki put ogudno iznenadim kad vidim tvoje radove.. Pravi si umjetnik! Tako si talentirana i to tako lijepo znaš ukomponirati u jednu cjelinu tako da mi uvijek ostanemo bez daha. Najdraže mi je što osim fenomenalnih radova imaš i priču. :)

ΝΑΣΙΑ Σ. kaže...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!!!!!!!!!!

eda kaže...

Haha, koje lude starke!! Perfektno oslikane, idealne za welcome u artdropasti svijet minijatura!

Lucija kaže...

Ovo mi izgleda famozno!
Sjedi 5!

Marija kaže...

E, a mogu li oblutci postati japanke? :D
Neodoljivo i sviđa mi se što je sve freestyle u zraku, u bestežinskom stanju štoviše...

Marija kaže...

Kućica 2u1 bi bila semi-detached house, kaj ne?! A kaj u onom selu žive tintilinići ili su tenisice od neke golijatice? I jel padaju iz kariranog oblaka kockaste kapi kiše?! Ovo ti je najinspirativniji welcome do sad :D

Tina kaže...

a majko mila je tebi sve padne na pamet,kreativko,skidam kapu!

Kristina Uvodić kaže...

Obožavam ove multi stvari i ovo mi je jedna od tvojih dražih naplavljenih. Ipak, starke su mi naaaaaaj!

dragicap kaže...

Više nego originalno!!! Prediiivvno!!!

Anonimno kaže...

Aaaa.. pametno moje..
Znaš šta,ovo je preslatko i kućice i selo i oblak i cvjetak i zvjezda alliiii... starkice su luuudiiiloooooooo........
Pozdrav od melanzane.

Јасна kaže...

Divno je kada čovek sebi stvori san na javi! :) Divno i Originalno!

Anonimno kaže...

Ma, bas si lepe stvari za lepu pricu uradila! Divim ti se ...Imaj lep vikend!

an. kaže...

ha ha ha! Z&godno si to opisala! Starke su preprepredobre!

Tatjana kaže...

Hvala Vam svima na komentarima,puno mi znači Vaša podrška!

@Marija-ok,ja sam bila inspirirana,ali tebe je "puklo" još jače.Nabijaš mi komplekse!Japanke?O,da,nema problema...ono drugo još trebam shvatiti i uobličiti i dokučiti tvoju dimenziju :))

Olija kaže...

Obožavam slatke pričice koje prate tvoje radove :D

Uvijek napraviš nešto posebno.
Pozdrav!

LivesArt kaže...

i "po stoti put" se oduševim tvojom maštovitošću !

Marija kaže...

I super mi je ovo rješenje s gumbekima na krajevima velkoma... i naprosto obožavam strukturu drveta, a ova 2u1 kućica je tako famozna :D

Čuj, ne znam jesi li primijetila, ali ovo tvoje malo selo te ogovara na veliko, sva vrata razjapila usta...

Prirodna kaže...

haahahhahahahahaha, gušt mi je čitati tvoje postove, i gledati slike, i riješavati zagonetke, predobra si, pozz :) :)

Sandra Z kaže...

Ajoj, mogu ja imati hrpe oblutaka, naplavina koju kantu, dvije, kad ja nemam tvoje oko za oblike koje oni skrivaju!

Pipi kaže...

Navijam za jos, jos, jos..... Tatijana, Tatijana.. Welcome.. Welcome.......... divnooooooooooo. Hocemo jos... kad je kucemanija, nek je kucemanija. Projekti su projekti, posao je posao... ja vidim nalma prelepu buducnost u tome, iako sam ja prosto trenutno prinudjena na pauze, a na reci sam pre mesec dana nasla materijala koji me ceka... bice, bice.. pusica..

Pipi kaže...

i da starke su fantasticneeeeeeeeeee

Tincha kaže...

Ovo je stvarno super... koje ideje... Bravo!

Nasmijano nebo kaže...

Ma gle... Po stoti put. Kako da ne. Da ih napravis jos po sto tisuciti put ne bi nam dosadila jer su ti welcomi odlicnii svaki je drugaciji. Prema tome - suti i radi dalje! Jasno?

Tatjana kaže...

Po 100.put Vam hvala :))!Da samo znate koliko mi je drago da nam se sviđaju iste stvari...

A selo neka priča...a ja šutim i radim dalje...jasno mi je!

Rosy kaže...

hola.. que original.. me encanta lo de las piedras.. un saludo...

Nena3110 kaže...

Koliko je ovo slatko, preslatko, a tek koliko ljubavi i strpljenja treba da se napravi.

Anonimno kaže...

Predivno je, tako slatko i veselo. Mucho lajkam :D :))) Pusa :*

Goge kaže...

ovo mi je preslatko. posebno starke.

Anonimno kaže...

Što da kažem što prije mene već nije rečeno?
Ti si čudo, pravo čudo, naše divno čudo koje nas uvijek iznenadi svojim prekrasnim radovima i smislom da sve okreneš na pozitivu i kreativu!:)

Pusa, divna si Arti!

Tatjana kaže...

O my,koliko još starkoljupka ima među nama.Pozdrav i veliko Vam hvala!

Marta kaže...

Una maravilla, muy original, me encanta.
Besos desde España

Unique Hrebina kaže...

obožavam tvoje radove... tak su ko iz neke bajke :)

Pat kaže...

I love the little pink sneakers!!! They are SO cute!!!

Suzana kaže...

Buljim u tipkovnicu jer više nemam novih riječi i izraza divljenja za tvoje kreacije. Divno-starke su favorit.:):):)

Pipi kaže...

Hahahhahahhah, poslala bih ja tebi burence i ne bih brinula, u dobrim bi on rukama bio. Ali ne moguuuuuuuuu, to mi je detalj iz detinjstva, u njemu sam zavlacila ruke i uzimala pare kao neka vila, kad god mi je zatrebalo. Ovo burence zasluzuje i posebne dizajne i posebno pocasno mesto, jer mozda mi bas nosi neke odgovore na neku tajnu koja je zivela u meni neotkivena do kraja. Ovo burence se ucvrscuje bas u raskrsnicu mog zivota. :) I znas sta nisam ti cestitla za tvoj stoti put iz naslova.... srecno,.. hihihi , cekam 200 put..

Unknown kaže...

Treba imati oko za to da od svih ovih sitnica vidiš nešto više i lepše. Divno kao i uvek! :)

Marina kaže...

Hej draga, jesi li vidjela ovo: http://homeandgarden.craftgossip.com/south-park-welcome-sign/ tvoji welcome sign postaju jako popularni ;)

Tatjana kaže...

Hvala Vam cure!

@Marina-evo jesam,a već je tagirala i oblutak-kućice na prugice i porukom me obavijestila :)).
Ipak,hvala ti ;)

Mis pijadines kaže...

Me he quedado impresionada.... esta muy bonito...y original... un beso...

Keks kaže...

Preslatko je i originalno! Starke su mi najnajm kao iz crtića su :)

Nely kaže...

Ma i ovo bih ti zgepila znaš..slatko je totalno:)

Tatjana kaže...

Beso a tu Marisa!
Hvala Kek´s!
Bez zgepivanja Nely!

Deni kaže...

Idéias Genial!!!!

Tadeja kaže...

Papučice i oblak! Savršeni!!!!!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...