Translate

subota, 2. lipnja 2012.

UF!

Pin It

Jedna od mogućih verzija...teško je presjeći i reći "To je to"! Nije lako...nije.


Početak bijaše jednostavan. Ustvari niti se ne sjećam kada se i kako sve zakompliciralo.

Nepoznat netko, zimus još, bacio je ove ladice i cijeli stol koji već u komade sasječen bijaše.

Brm-brmm - to auto vozim ja!
Škriiiippppppppp - to auto zaustavljam ja!
Ščk - to vrata prtljažnika otvaram ja i u njega slažem ladice sve!

Četiri komada. Sve su stale, nijedna ostala nije.


Jednu sam ofarbala i nafarbala. Eto, poželjelo mi se cvijeće, tulipani baš! I viziju imadoh konačnu jer neki dan nađoh slatke male vaze i poželjeh da mi iz njih  vitko cvijeće izviruje i prostor krasi.

"Ali koje to cvijeće gordo stajati može, a ne traži puno pažnje?" - upitah sebe samu.

Tulipani, nametnuše se sami...

 I kad  napravih ono što i zamislih, ne sluteći niti znajući u mukama ognjenim već bijah...povećim.



Ovako?

Ovako?


Za ovo?


Ili s vješalicom bez knjiga?

I tako u nedogled, a da se kraj neodlučnosti niti nazirati dade...

37 komentari:

Sandra Z kaže...

Vazice iz kojih rastu OS tulipani za mene je NAAAAAAAAAAAJ !!!!!

Unknown kaže...

Prekrasno si uredila.Šteta što taj koji je bacio sve to, ne može vidjeti kako se iz nećega bačenog ,može napraviti divne stvari koji služe svrsi.

Misty kaže...

Meni je zadnja zakon, ali pošto imaš 4, možeš isfurati sve kombinacije :)

Nasmijano nebo kaže...

Ajoj, nije ti lako! A sad ni meni nije lako jer se ni ja ne mogu odlučiti. Ali, evo... Da suzimo izbor - šarene teglice ili samo knjige... Biraj!

naldor kaže...

divna polica!

Pat kaže...

Lovely! I like it when you get back to your painting :)

Anonimno kaže...

joooj, meni je najdraža ona prva slika s malim pitarima! Pusti cviće da raste na miru, bez knjiga i višalice, smetat će njegovom razvoju :)

Biljana kaže...

Bogme, nije lako...ali tako prelijepo oslikana, svaka verzija je super!:-)

Pepeljuga s' Juga kaže...

bez vesalice i bez knjiga ..da se vide tulipani kako spada :)

Miki kaže...

Divni tulipani,divne kombinacije,odlicne ideje,divna prica...
A sovica je bas slatka(mozda si je sama napravila?)

Anonimno kaže...

Super si ovo odradila,,, svaka čast, ostavi je bez knjiga i sa onom šarenom vješalicom! :)

Pozdrav :)

Sonaj kaže...

Ideja kako iskoristiti "napuštenu" ladicu je savršena! Sve kombinacije prolaze, tulipani-diiivno! Čak ona prva kreacija mu je najbolje " legla":):)

Magia da Inês kaže...

¸.•°`♥✿⊱╮
❤♡
Olá, amiga!
Super bonito, muito criativo e prático.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil.
°º °♫♫♪¸.•°`

Lilla Indigo kaže...

Baš su super!

Ankica Vucetić Cepulo kaže...

Super si se dosjetila s ovim vazicama, sasvim jednostavno i lijepo, a što je najvažnije tvoji tulipani će neprekidno cvasti...

Tatjana kaže...

Hvala Vam, sad ste me zavrnule još više.Je li vidite kako se je teško odlučiti!

@Gordana Topolčić-možda je i bolje da ne vide jer bi se mogli predomisliti drugi put kad odluče nešto baciti!

@Miki-jesam :)

SPYRIDOULA kaže...

Very nice work!I loved it!

nives kaže...

ooooo kako je lijepo

Anonimno kaže...

Jako mi se sviđa prva slikica, vrlo domišljato. Tulipani su prekrasni.
Da, bezbroj je mogučnosti...

nives kaže...

oooo kakoje lijepo prva slika mi je ajme predobro

Kristina Uvodić kaže...

Tulipani su divni,i pitarići su im sasvim dovoljni. Ako bi i došla nekakva vješalica u kombinaciju, onda samo s vanjske (donje), da ih ne sakriva.

Tatjana kaže...

Vi se stvarno nedate i baš ste odlučile dalje me mučiti ;) E pa hvala Vam na tome!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ kaže...

Αnother piece of great work. Very very beautifull!!!

Deni kaže...

Is beautiful!!!!!

Sanja kaže...

Ni ja se ne bi mogla odlučiti, ali volim predmete koji su prilagodljivi mojim potrebama ili raspoloženju, a ti lijepo svaki tjedan stavi nešto drugo...kao što je rekla Sandra, vazice iz kojih rastu tulipani su mi najjj, ali to može biti neko vrijeme kao odličan ukras, no ukoliko će ti zatrebati polica za knjige lako ćeš to i imati sa svojom višenamjenskom policom, koja je btw. prelijepa!
uf :)))

Marta kaže...

El cambio ha sido espectacular, te ha quedado precioso.
Besos desde España

nail crazy kaže...

ti si nepresušno vrelo ideja, zavidim ti na mašti :-D
sviđa mi se i verzija s vazicama, ne trebaš ni zalijevat i vode nadolijevat ;-D
i s knjigama, imamo sličan ukus, znači da znaš šta valja ;-D
e da, i ova sovica mi je premedena, baš mi jedna takva fali na ormaru *.*

Tatjana kaže...

@Sanja-uf i tebi :)

@nail crazy-a što bi ti meni zavidjela?Drago mi je znati da znam da znaš da ja znam što valja!

Romana kaže...

Kako god, meni sve verzije predobro izgledaju!

Jelena MS kaže...

ne mogu ti pomoci nikako:))meni se sve ovo najvise svidja:D
taman pomislim kako je savrsena ideja sa vaznicama,ti stavis knjige,pomislim to je to ti dodas vesalicu....
mogli bi smo ovako u nedogled...

Nataša kaže...

Kakvi rasipni ljudi! Ovo su bacili! Na sreću pa si ti tuda prošla. Sve kombinacije lepo izgledaju, prva mi je najlepša, ali nije ni važno jer uvek možeš da prilagodiš i da izgleda kako želiš u tom momentu, jer ti lale super izgledaju. Uostalom, možda ti dođe neko rešenje, onako, dok, vožiš... Mislim, možda se još nešto nađe. Ja redovno razgledam okolinu u toj nameri.

Tatjana kaže...

Hvala cure!

A... nakit kaže...

uf, baš je odlično, pogotovo ova s lončanicama, 3D verzija!

Villa-loredana kaže...

Dobro plešeš decoupe i inu tehniku "linđa". Loredana

Suzana kaže...

Ladice su pravo bogatstvo u tvojim rukama. Ideje mijenjaš prema raspoloženju ili dobu dana? Kako god bilo divno je!

Unknown kaže...

These ideas couldn't be any cuter! I love the driftwood piece but the last bit was just so adorable I cant say enough good things about it. Thank you for sharing!

Tatjana kaže...

Tulipani gordi postigli su svoje.Prave se važni i hvala Vam u ime moje!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...