Translate

utorak, 20. studenoga 2012.

KRLETKA NA SLOBODI

Pin It

Krletka koju su bacili. Ustvari napustili i ostavili pored puta. Na kiši, vjetru i suncu. Već napola zaraslu i gotovo zauvijek zaboravljenu!


Ali, sačuvaj bože da bi ju dali. "Trebat će nam još", rekli bi, a krletka bi i dalje stajala tamo gdje su je  i prvi put ostavili, godišnja bi se doba nastavila izmjenjivati...

Zato ih nismo ni pitali, već smo ju...pa mislim dakle ono...ukrali.


Kozmetički i korektivni zahvati bili su potrebni i neizbježni, ali nastojala sam joj očuvati starinsku dušu. Najteže je bilo odlučiti se za jednu od nekoliko dekorativnih kombinacija. Kaktus i srce od tkanine za sad su pobijedili.






19 komentari:

Nasmijano nebo kaže...

lopužo jedna, sram te bilo! ja bi isto tako postupila kao i ti da se mogu zajedno s tobom sramiti. obožavam te stare zaboravljene stvari pogotovo kad ih ti spasiš i zarobiš u njima kaktus i srce.

Angie kaže...

Baš ovih dana planiram... pa mislim dakle ono.... ukrasti jednu staru napuštenu stolicu. Mislim da su ljudi okrutni kad tako ostavljaju stvari prepuštene na milost i nemilost prirodi. Sva sreća da postojimo mi marljivi skupljači blaga. :D
Krletka je doživjela zasluženu slobodu i preporod. Bravo!

Suzana kaže...

Krletka je predivna a aranžman me podsjeća na spomenar:U srce sam te zaključala, ne možeš izaći; ključ sam izgubila-ne mogu ga naći. Ah......

ana@carpe_diem kaže...

ovakva drvena krletka se ne može baš lako naći!
dobro da si je uzela,napravila si čudo od nje!

Unknown kaže...

Predivno je :)

eda kaže...

Bijela krletka mi je predivan detalj u domu... a dekoracije možeš uvijek mijenjati sukladno raspoloženju:)

A... nakit kaže...

prepre dobra!!!

nail crazy kaže...

ajme krasna je *.*
bravo što ste je oslobodili :D

Lastavitza kaže...

Sudeću po ovom kaktusiću koji imam, neće on dugo moći biti u toj krletci (krletki?)
Počni razmišljati šta ćeš drugo da nastaniš tu =)

Anonimno kaže...

Zarobila si kaktus ;) Super! A ovi koji su kao bacili ili ostavili ili samo odložili krletku nema šanse da posumnjaju da je ta tvoja zapravo njihova! Napravljena plastična kirurgija, promjenjen spol, kompletna preobrazba - u're safe!

Sonaj kaže...

Znaš, ja ti uopće ne volim vidjeti živo biće u krletki i stoga me još više oduševljava ova dekoracija i preobrazba :))))

Marta kaže...

La has dejado como nueva, te ha quedado magnifica.
Besos desde España

Olija kaže...

Lopovu s dobrom namjerom ja ne bih odrezala ruku! :D
Ovo je krasno!

Pozdrav

Sandra Z kaže...

Joj, kasnim, kasnim ... jesi možda u međuvremenu promijenila dekoraciju? Nisi? Onda dobro, ovako mi je jako če če :-)
Lopužice jedna mala :-)

Nataša kaže...

Pa šta si drugo mogla da uradiš? U redu je, nije to krađa radi krađe, već to ima neki svoj viši cilj. To je bar jasno, mislim...

Marija kaže...

Učinio mi se morčić u krletci oO

Good Ghost kaže...

wow! Spašena i udomljena! Prekrasno!

Creations by Ane kaže...

divan komad

Tina kaže...

predivna je

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...