Translate

nedjelja, 14. srpnja 2013.

GIRLANDA OD OSTATAKA

Pin It

Za ovu girlandu iskoristila sam tirkizne kuglice kupljene odavno. Svidile su mi se na prvu i kao da sam znala da će mi jednom dobro poslužiti ( poznato? ). Slijedeće što sam upotrijebila su kratke naplavine i gipsani odljevi koje u pravilu napravim kad mi ostane viška gipsane mase.
 
 
Da bih sve to mogla nizati, bušilicom sam izbušila rupe.
 
 
Po zamišljenoj šemi slagala sam red naplavina, red ribica i red kuglica sve dok nisam postigla željenu dužinu girlande.

 
Kao što vidite, izrada je vrlo jednostavna i može se napraviti od bilo kojih ostataka, uz napomenu da sakupljanje ostataka ne preraste u problem...ako me razumijete o čemu govorim ;)

Adio, bok, ćao, prijatno!
 
 
Linking up to :
 

By Stephanie Lynn

Elizabeth and Co.

10 komentari:

Izina svaštarica kaže...

vrlo efektno i jako lijepo! bravo! :D

ana@carpe_diem kaže...

...razumijem :DD
kako ova tirkizna boja sve podigne! nisam bila ljubitelj, ali sad me oduševljava.
odlična ideja!

Tamara kaže...

odlično
fali samo par kapi lavandinog ulja na glinenim figuricama

Tina kaže...

Ja, to poznam zelo dobro. Potem pri meni stvari včasih čakajo zelo dolgo, da pridejo na vrsto ;-))) Girlanda mi je zelo všeč!

Renata kaže...

super...jako mi se sviđa, pogotovo u kombinaciji sa tirkiznom bojom...prava ljetna grilanda:)

Nataša kaže...

Ne, o cemu govoris? Kako to moze biti problem?

elbise modelleri kaže...

böyle güzel ve temiz siteler çok güzel tebrik ederim sizi

Marinica kaže...

Ovo me oduševilo! Baš je slatko :)

Tina kaže...

savršeno!

Ema kaže...

Lepo je mnogo! Bravo!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...