Translate

ponedjeljak, 5. listopada 2015.

JESEN JE ...

Pin It

Iako nisam ljubiteljica jeseni ( ta rođena sam u travnju!!! ) ovo je do sada moj najjesenskiji rad. Sve je 100% prirodno i urađeno od drveta, osim vunastih žireva. Napraviti nešto od nečega što sam jednom negdje...nekad...iz tko zna kojeg razloga pokupila, uvijek je izazov. Ali zato kad se inspiracija jednom  zakotrlja, a svi jesenski plodovi i oni koji to nisu počnu kao prosci u glas vikati  Uzmi mene! ( dobar ću ti biti ni ne naj ... ), između kompromisa i oštrih rezova na kraju iznjedri, sasvim neočekivani bonus. Efekat stare fotografije iliti sepija ton!

2 komentari:

Čarovnije z male kmetije kaže...

Znaš šta mene najviše oduševljava kod tvojih malih biča? Taj prekrasan odblesk svjetla u očima, ta život u njima.

Tatjana kaže...

@Čarovnije -sad znam :)) Hvala ti ♥

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...