Translate

subota, 30. listopada 2010.

SRETAN ROĐENDAN KUNJADA!

Pin It
Znate li onu jednu s komentarima koja me stalno oslovljava sa snajka?E sad ćemo to razjasniti.Ja njoj nisam nikakva snajka.Ja sam njoj kunjada iliti po čisto hrvatski šogorica,što će reći bratova žena.Ustvari, ja sam  njoj prva nadjenula  nadimak snajka jer radimo zajedno s mojom majkom,ja kao kćer, a ona kao snaha,pa iz zezancije postala snajka.I tu su se njoj lončići polupali.

Ma nema veze,oprostit ćemo joj,jer je upravo napunila 100 x 3 - 270 +7/8 + 10/3 +6,79 godina!

A kako znam da joj se ovaj drveni kovčežić sviđa i da luduje za anđelima,za dar sam joj prpiremila  ovaj komplet kojeg sam popunila i jednom  one stroke svijećom.

Sretan ti rođendan snajka!

Sretan rođendan i Patriciji,također kolegici s posla!
 













6 komentari:

jasna kaže...

Kad mi jutro počne ovako nečim lijepim kao što je pogled na ovaj rad, uvjerena sam da će mi i ostatak dana biti jednako lijep.

Anonimno kaže...

Blago tvojoj šogorici, prekrasni radovi!!!

Ugodan vikend ti želim.

Lenka kaže...

Predivan poklon koji će sigurno proizvesti osmeh sreće i zadovoljstva!

Sandra Z kaže...

Divni pokloni :))

suzi kaže...

da zaista prekrasan poklon, i zaista blagooo meni ;)))))
hvala ti, SNAJKA od sveg srca!!!
posebno hvala za poseban post, baš me iznenadio poput poklona :* pusaaa

Tina kaže...

prekrasan poklon

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...