Translate

subota, 5. veljače 2011.

KAKO NAPRAVITI NEŠTO

Pin It
Da bi napravili NEŠTO, prvo morate ukrasti ideju od Sandre Z. koja toplo preporuča Misirlou. Zatim morate ofarbati stalak s 1/2 dcl sive boje kao temeljne , a s 1/4 dcl nježno roze boje pripremite podlogu za  shabby efekt.




Potom sa staklenki odstranite poklopce i obojajte ih onom istom  rozom bojom.


Kada se boja dobro posuši, zaružajte malo kistom po poklopcu i pazite dobro da ne prekipi.


U međuvremenu pripremite staklenke tako da im zavežete saten vrpce oko vrata.


Sve dobro poklopite slažući naizmjenice cvijetove i polucvijetove i pustite da odstoji još 5 minuta na laganoj vatri. Na kraju dodajte na vrhu noža bisernih i staklenih ( lažnih, naravno ) perlica i poslužite! Dobar tek želi vam Art Drops!












39 komentari:

Lilly... kaže...

Uuuu...kakva bebi ružičasta! ja bih u ovo složila šarene bonbone...onako...pomalo od svake vrste, al bojim se da bi se poklopci u tom slučaju vrlo brzo izlizali...hehehehe... Kiss kiss!

Unknown kaže...

Ti si moj predmet obožavanja! Hollywood je drekec na šibici u usporedbi s tobom. Zvijezdo moja, junakinjo moja, obožavana moja!

nena kaže...

Ispekla si pravu gozbu draga moja svaka ti čast prava domaćica.

Keks kaže...

Ja bih se sad odmah bacila na izradu, no znaš što mi jedino nedostaje od sastojaka...kist u tvojim ručicama da mi napraviš ove one stroke ružice. Genijalno je!

Nena3110 kaže...

Divan rad!
Hvala za tutorijal, možda nekad...

Mare kaže...

ma pis of kejk!!!....
mislim da bi mi najbolje išao onaj dio "zaružite" po poklopcu kistom :))))....
vidim da su i tebe krenule roza trakice;).....mene moje pomalo zabrinjavaju:)))...
M...

Lalica kaže...

Ludilo!!!

MICE TORBICE kaže...

KUUPUUSS ..KUUUPUSSSSS..VAGON KUPUSAAAAAA TI NIJE RAVAN!!!
PRESAVRŠENO ,mjauuuuuuuuuuuuuuuu...:)

Sanja kaže...

Hvala za recept i za dobar tek...tvoj ručak očito nije zagorio :-)))
Već samo čitanje me zabavilo, a tvoje kulinarsko umijeće zadivilo!
Polica u kombinaciji sivo-roza+shabby=super!!!
A te tvoje staklenke su me opčinile!!!
Idem još jednom bacit pogled na njih...mah mah

Sandra Z kaže...

Ajme kako je ovo divnoooooo:)) Kako je dobro ispalo. Samo, sve bi ovo mogla probati osim onoga: zaružajte malo kistom. Da malo! Ovo je za mene još uvijek SF u teškom obliku.

A što češ držati u staklenkama? Je li to za kuhinju? Ili za radnu sobu? Meni su preslakte i samo bi ih tako gledala.

Pusa :))

Good Ghost kaže...

hm hm, ovo uopće ne izgleda loše, mogla bi ja nešto takvo izkemijat u plavoj varijanti...
hvala na ideji
pozz

Tatjana kaže...

Aaaaaaaaaaaaa!
Lillyyyyyyyyy!
Teaaaaaaaaaaa!
Nenaaaaaaaaaa!
Kek`sssssssss!
Nena311000000!
Mareeeeeeeeee!
Lalicaaaaaaaa!
Micaaaaaaaaaa!
Sanjaaaaaaaaa!
Sandra Zzzzzz!
Good Ghostttt!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Lenka kaže...

Mislim da bi mi sa ovim jelom uspela dijeta :D Savršeno!!!

eda kaže...

Ma daaaaj... sve je bilo dobro dok nisu na red došle ružice!! Već sam pomislila, evo nešto što znam i ja, a onda opet ovaj tvoj čarobni i prelijepi OS i opet sam pokisla:((

Suzana kaže...

Ovdje se već i pjeva, znači u staklenkama je čarobni prah, napitak, Čudomixov i Gargamelov mix i tko mi još fali? Nek ostane nedorečeno. Divno si to predložila, ma gdje bilo.

Ika Verunica kaže...

Ajmeeeeeeeeee..šta je ovo lipo, ma šta lipo, Preprepreprekrasnooooo.

Tatjana kaže...

Lenkaaaaaaaa!
Edaaaaaaaaaa!
Suzanaaaaaaa!
Melanzanaaaa!
Aaaaaaaaaaaa!

Biljana kaže...

Ovo si zgotovila carobno, ne znam sta mi je ljepse, sivo-roza boja shabbya, ili tvoje prekokrasne ruze na poklopcima. Super!!!
Pusa

Phoenix kaže...

Aaaa...ljepote...preslatko je...
I ja se pitam šta ćeš držati u njima...
Super tutorial...hvala što si nam ga pripremila...
kiss

arba kaže...

Potpisujem edu...i meni se to dogodilo... sve je bilo: mogu ja to ,a onda katastrofa rekla je uzeti kist u ruke, ups! pa onda "zaružajte malo po poklopcu i pazite da ne prekipi", pih meni bi izašlo kroz vrata i prozore..zavidim ti na tim lijepim cvjetovima, nikako da ih se nagledam...

Marta kaže...

Muy bonito, me encantan las flores que has pintado en la tapa de los frascos.
Besitos desde España

Majto kaže...

Pa dobro ženo, pa kaj ti je??? Onaj dio "zaružajte" malo kistom... e, kad bi to sam tak išlo!!! Moram ti jednom pokazati svoj prvi i do sada jedini "one stroke" uradak. Mislim da više nebuš pisala "zaružajte malo", ha, ha! Zavidim ti, zavidim na toj ručici!!! I već sam bedasta i dosadna sama sebi, stalno pišem jedno te isto, ali ovo je savršenstvo bejb!!! I da znaš, bišem suze od tuge što to ne mogu i ja!

Tatjana kaže...

Biljanaaaaa!
Phoenixxxxx!
Arbaaaaaaaa!
Martaaaaaaa!
Majtooooooo!
Aaaaaaaaaaa!

A što ste vi mislile,jedno zaružavanje i to je to?Drage moje,samo vi puštajte neka kipi i kipi,neke ćete lonce morat i baciti,ali zato jednog dana... :)))

Što ću držati u njima,pitate se?Pitam se i ja!Zasada stoje prazne,ima ih svuda po kući.Naći će već mjesto i funkciju ( nadama se )!

Maybe kaže...

divni radovi!
imaš nagradu na mom blogu!

Anonimno kaže...

Svaka ti cast!:) http://julietspen.blogspot.com/

Villa-loredana kaže...

Ok, meni nije ručak izgorio, ali unutra bi definitivno čokoladna srca za naredni valentino, pa ko voli nek izvoli, a moja druga polovica je preslatka /GUK=22), tako da ste dobrodošle. Pozdrav. Loredana

Tatjana kaže...

@Juliet
Hvala na posjeti!

@Loredana
jep,od one tvoje druge polovice pogubila sam konce...ne kapim!Ti si gora od mene,briješ sto na sat!!!

Unknown kaže...

Ma gde ovo u kuhinju staviti?DIVOTICA< DIVOTICA< DIVOTICA!

Maite - vitoma kaže...

Maravilloso trabajo.
Bss.

Tadeja kaže...

Ovo je lijepo, lijepo, lijepo!!!!!

HRANDICA kaže...

Baš ti je uspjelo napraviti fenomanalan preljep i sladak predmet. Cjeli paketič izgleda savršeno.
Pusa♥

Tatjana kaže...

Hvala vam!!!!!

lindolina kaže...

Tako lipoooooo, nježno!!!

Nasmijano nebo kaže...

a kako sam ja preskočila ovo kuhanje???
ne volim rozu boju ali u tvojim rukama i ispod tvog kista sve postaje prekrasno.

da te vidim kako ćeš sad zapjevati Nasmijano nebo, hehe...

Tatjana kaže...

Nasmijano nebooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

mmirandam kaže...

Wooooooow!!!! Prekrasno!!!

Micine čarobne kutije kaže...

Ovu tehniku slikanja sam probala pa mi ne ide,moraću da vežbam.Tvoji oslikani radovi su prelepi a ona družbovača treba da se proba pa onda da komentarišem. Pozdrav od Mice

Tina kaže...

genijalno! ja volim rozu a ružice.. eh za njima sam ludaaaaaaaaaaaaaa

BIOS kaže...

-obožavam ruže,,,u bilo kom obliku,,,predivno...

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...